Cover

20141105

高質放題。值得再來 ❤ 三木日本料理

日本料理真係食極唔厭~~
想多款式又唔想太貴既梗係食日式放題就最化算!!!



























今次來到位於尖沙咀的【三木日本料理】
其實同區已經有好多間日式放題餐廳, 質素及水準都要出眾先可以突圍而出''*
等我睇下哩間岩唔岩我心水先~~


























這裡分兩個時段:6pm 及 8:30pm
早幾天 book 左星期日的後段時間, 去到時人不多''*
地方十分闊落舒適, 台與台之間完全唔擠迫;
而且仲設有獨立房間, 岩哂一大班朋友!!

點食物紙同樣分類好, 種類亦很多~~
刺身, 壽司, 小食, 炸物, 鐵板燒, 串燒, 一品料理, 鍋物等等都有齊''*















未點菜前, 先送來極大甜蝦及帶子剌身!!!
隻甜蝦真係超大隻又厚肉喔, 有我塊面咁長添~~


















不少得我每次必點既鹽味枝豆''*
但奇怪的是枝豆是凍冰冰的, 完全是剛從冰箱取出般~~
要放涼小小先食到, 這需要改善一下呢!!!
























這裡的刺身有成 20款可選擇~~
樣樣都好新鮮, 當然必點極大甜蝦啦!!!!


























壽司方面都點了幾款較特別的''*
最喜歡既係佢地有海膽軍艦, 唔係間間放題都有架!!!
而且量又多好新鮮, 真係 encore 又 encore 啊~






















另外仲我點左海膽手卷~
一黎到個時都 "嘩" 左聲, 好多海膽係面丫!!!

不過心諗都唔知會唔會只係得面, 到中間就只剩白飯及紫菜呢???
驚喜既係完全唔係我諗咁, 食到落尾位都有海膽架~~
好足料既海膽手卷, 令到我好滿足丫''*


























熟食方面都好多選擇, 不過我係刺身怪, 主玫刺身多!!!
牛柳粒夠入味又夠軟腍, 仲有我喜歡既蕃薯仔''*















仲點左個甜蝦北海道牛乳湯, 味道清甜不膩;
蒸蛋亦好滑又夠熱, 不錯!!





















最後就到左甜品環節!!!!
這裡最不同既係有好多款甜品可選擇, 唔只得雪糕同雪米滋''*
真係可以當作半個甜品放題都得丫~

法式焦糖燉蛋很不錯;北海道 3.6 牛乳奶凍較淡了!!!
綠茶及柚子雪糕就正正係我杯茶啦, 可惜真係食唔落啦~
下次一定要試哂咁多款甜品''*


這裡既食物水準好高, 又多款式~
最緊要係岩我口味, 仲有好多款我鐘意食既甜品添!!
真係可以再黎再 encore 呢, 值得推薦比你地''*


三木日本料理
地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15 樓 (河內道入口)


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceFnBiTrial
MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
     

沒有留言:

張貼留言