Cover

20141007

百搭平底鞋。秋天穿搭LOOK ❤ Jipi Japa

雖說秋天已漸漸來到, 但係天氣都有點炎熱''*
唔知大家拎返D 秋天衣物出黎未呢??























早前率先預覽了 Jipi Japa FW14 秋冬鞋履款式''*
仲帶走了這對皇牌 Ballerina系列的白色皺漆超軟皮平底鞋!!!


























揀白色鞋子既原因就係覺得它非常百搭, 休閒同斯文LOOK 都可以襯得到''*
鞋頭上配有經典金屬扣子, 感覺好 elegant!!!
而鞋底更以有彈性的橡膠粒設計, 可對雙腳作出加倍承托, 更輕盈舒適~






















這款式是【超柔軟及舒適系列】
選用超柔軟皮料打造, 沒有內裡之設計, 比一般鞋身更柔軟貼腳!!!
就算對鞋對摺都無問題~~
























穿上去好舒服, 而且唔係貼落地下既感覺!!!
入面柔軟既無縫內裡令雙腳更貼腳, 就算行成日都唔覺累~


























揀鞋款時, 以短牛仔褲配上淡綠色雪紡蕾絲襯衫領的上衣, 跟白色 Ballerina 很合襯''*
整個 LOOK 既簡約又斯文, 好似有點不像我的性格吧!!!

由於還未開始轉季的關係, 白色跟淺色系的衣物絕對係 prefect match!!!
可以說就算隨便穿都可以搭配得很好~~~



























女生嘛, 連身裙係衣櫃佔得最多得衣服!!!
而且係我既至愛, 因為簡單方便又易襯嘛~~

今次以白色藍色雙色連身裙配搭白色 Ballerina;
另外重點在於今季時興的露肩款式, 可以收飾一下手臂位!!!
整個LOOK 的色系都係柔和, 很舒適的 STYLE, 跟秋天都很搭配呢''*


























另一個穿搭都係連身裙, 不過係較斯文的款式''*
這白色連身裙的質料較厚, 而且上身位較窄, 下擺似公主裙款;
有看到裙中的圖案是一棟城堡嗎?? 

白色連身裙配白色 Ballerina 有同色系的配搭感!!!

又可以露一露長腿得來又不性感, 男朋友一定唔會唔鐘意~~
加上一個鮮黃色的手袋作對比, 出席飲宴或約會都是不錯的 STYLE''*



























最後來到極度休閒 LOOK''*
就係牛仔褲配背心, 再加件針織外套, 就係我平時返工既造型啦!!!

秋天最百搭既就梗係平底鞋配外套;
既方便又易襯既必備 Item ~~


























唔知大家覺得哩 4個 LOOK 襯得好唔好呢???
其實平時我返工或出街都著得好 Casual 同簡約, 平底鞋就最岩我啦!!!
哩對白色 Ballerina 平底鞋真係好百搭~~



























同場加映!!!!
話說我外指緊既時候, 哩位小朋友有樣學樣咁跟足我既 pose 咁擺~~
真係笑死人啊, 不過真係好可愛好得意, 抵我咁錫你''*


Jipi Japa Hong Kong
http://www.jipijapa.com/
https://www.facebook.com/JipiJapaHK


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceFnBiTrial
MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
     

沒有留言:

張貼留言