Cover

20140801

❤❤❤ 7月生日。開心事 ❤❤❤


























7月份絕對我最期待既日子, 原因就係我生日月''*
跟好友們慶祝, 又可以有藉口比自己買生日禮物比自己, 十分開心!!!


























公司的大佬請食生日飯, 去左上環既尚善 Dinner ''*
D 刺身好新鮮, 仲有快滿瀉既馬糞海膽 (個人都係較喜歡食加拿大的海膽)


























同月既另一天, 老大又請我食泰菜, 來到銅鑼灣 Cubus 既 Mango Tree''*
生蝦係即叫即食的, 個胡椒大蝦好正;
反而馬沙文咖喱煮羊膝不是我們的口味, 味道太甜, 羊膝就很不錯, 唔會太羶!!!

甜品梗係要芒果糯米飯啦~~
暖暖既糯米飯加埋香甜芒果, 絕配''*



























我最親愛的好朋友為我準備左個好驚喜的生日派對!!!!
一見到好驚喜又好感動, 知道大家為個派對落手落腳落大餐, 佈置, 連我既衣服都準備好~~
真係太開心了, 只想說 I Love You Girls''*





















大餐有我喜歡既生蠔, 海膽, 巴馬火腿, 迷你 Pizza, 菠蘿腸仔等等....
總之非常豐富既晚餐同埋食品~~~
可見落足心機喔!!!


























仲訂製左 Winnie The Pooh 蛋糕!!!
好睇又好食, 不過我就唔捨得切開佢啦~~~
咁多條女齊齊 KO 個蛋糕, 入面係士多啤梨忌廉餡, 最後係食剩個頭既....XDD

BTW, 當天好開心, 知道大家咁錫我, 實在感動''*
她們就是我一班閨蜜朋友啦~



























這一班亦都係我閨蜜好友, 仲係我既雀友''*
差唔多個個星期都要出黎打牌先開心, 應該唔會有我地咁爛賭架啦~~
個 Leonidas 既 Tiramisu 蛋糕好好味丫!!!

 




















兩個巨蟹女去食博勝殿慶生''*
D 炸物真係堅好食, 仲要生菜絲係可以 REFILL 架!!!!
哩個巨蟹女雖然唔係成日見, 但係一見面就勁多野講, 講唔停架~~~



























正日生日, 男朋友在澳門工作未能回來同我慶祝!!!
不過佢比左個 SURPRISE 我, 就送左束咁靚既玫瑰花去我公司比我''*
雖然冇得見有點 sad, 但見你都有做d 野黎 tum 我就開心返啦~~



























同小情人食東方文華既 Chloé Moments Exhibition Afternoon Tea 來慶生!!!
D 靚靚既蛋糕全部比阿B 你食哂啦~
不過最近兩年生日都見小情人心都甜哂!! =]




 
























假日下午就去左澳門搵男朋友帶我去食好野''*
不過今完晚飯就坐船就香港了, 雖然見得兩個鐘, 但係都非常開心!!!



























跟住又黎跟中學同學仔食生日飯~~
去左時代廣場既芽莊, 野食都不錯, 那燒乳豬真係好正!!!
仲有個好味既綠茶芝士蛋糕''*



























最後就係同一班 Blogger 好友 Dinner 啦~~~
去左敝沙咀既 Our Wonderland, 意大利餐廳, 大部份野食都係炸野;
味道都 OK, 我最鐘意就係食炸物架啦!!!

甜品就係雲尼拿雪糕配 Chocolate brownie''*
幾個都唔食雪糕, 變左我獨食 3球, 太爽太正啦, 呵呵呵~~


























一班女人仔開開心心傾下計食下野又一晚!!!
每次都好盡興, Happy ~~~

 
今年生日好開心!!!
收到驚喜禮物又食左咁多餐, 多謝哂大家喔''*
所以要好好紀錄低開心事~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLifeBlogspotELLEFanPieceFnBiTrialMyCossip
QoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
        


沒有留言:

張貼留言