Cover

20130627

【 my NIGHT my DAY ❤ 我是夜訓鬼 】

晚晚因為睇電視, 玩電話, 打文攪到好夜晚訓~
有時都唔知做過D 咩黎, 一睇個鐘已經1點幾2點架啦!!!



令到每朝返工都好眼訓又好累咁!!!
繼而皮膚變得差, 好明顯就係訓得少又訓得唔好啦''*
朝朝皮膚都好暗啞冇光澤咁, 真係嚇親人啊~~

所以晚上用D 有晚間修護作用既產品就應該可以有幫助啦!!!
最近我正在使用某品牌的新產品 (於7月才正式推出架)



這個東東係針對夜訓及睡眠不足既人士''*
可以修護因以上問題而引致既特別肌膚狀況~



呈透明茶色既水凝質地~
質感好水潤''*



質地輕盈細滑, 仲好水嫩~
好易推開, 而且吸收力很強!!



塗上後肌膚得水潤有光澤!!
而且沒有黏稠及痴笠笠既感覺~~

最近都係訓10小時左右~
用左之後朝早起身時唔再係暗暗沈沈的膚色, 效果真的不錯''*

有冇興趣想知係咩產品咁犀利呢??!
咁你就要緊貼我個BLOG, 好快為大家揭開它的神秘面紗''*
同埋我既詳細使用分享喔!!!!
♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言