Cover

20130605

❤❤❤ 最近的事與物 ❤❤❤

已經很久沒有update 過近況~
其實每個星期都是差不多, 沒有特夠的活動!!
通常都是躲在家休休閒閒地過''*

某個星期六的早上, 為一個品牌進行拍攝~



我的妝容係化妝師 NaNa 化的~
她十分細心及仔細地為我化出我所喜歡的妝容!!!

而頭髮方面我只是夾直而已""*
太花巧不太適合我呢!!!



整個拍攝都很順利, 唯獨我有d 驚及不懂擺 pose''*
來來去去都係得個幾個pose 咋~~
不過出黎個效果都OK 既!!!



本人很喜歡這一張呢~ (這是友人幫我偷拍的照片喔)
整個過程化妝連拍攝大約2小時!!!
對我黎講係一個好好的經驗, 都幾好玩啊~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

其實我每個月都有跟好友們去High Tea 聚會~
很久都沒有update 過我們的茶聚了!!!



我們的茶聚當然唔少得可愛既 Dorian BB 啦~
睇住佢長大, 每次同佢玩都好開心架!!!!
雖然這個B 實在太曳, 成日都坐唔定, 不過每次都好期待見到佢''*

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

另外早前男朋友的契女出世, 我為她準備了這份禮物~!!
就係自製相架啦~~



今次多得好友幫手, 仲比左好多意見我去整哩個相架~!!!
出黎既效果出乎意料的好, 大家都好喜歡~~

沒有藝術天份的我, 第一次整到哩個相架, 真係好大滿足感呢''*
男朋友跟BB 的媽媽亦很喜歡喔!!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

來到近期一點的事~
就是上星期出席了 【Marie Claire X Osiao 啟動亮脈。活肌工房】活動!!
去到位於尖沙咀的馬可孛羅香港酒店的風水廳進行''*



原來 Osiao 係 Estee Lauder Group 推出的品牌''*
而這品牌係採用珍貴漢方中草藥, 揉合西方先進皮膚醫學科研~
來激活肌細胞活能, 讓肌膚回復青春活力!!



Osiao 整個內觀亮肌組合更以漢方中醫法則:君。臣。佐。使
成就出 Osiao  的獨家療方, 而且均含有以下四款的珍貴漢方中草藥:
❤ 君藥【川芎】- 活氣抗氧, 減淡黑眼圈及浮腫
❤ 臣藥【白芍】- 高效美白, 明亮肌膚
❤ 佐藥【地黃】- 清熱防敏, 緊緻淡紋
❤ 使藥【紅棗】- 滋陰補血, 均勻亮澤

當天更請來許醫師到來跟我地講解及分享~
而她是一位資深中醫師來的啊''*



另外還有另一環節, 就係自製茶包啦~!!!
當中包括4款不同功效的花茶, 配上兩款西式茶葉~
自行調製適合自己需要的花茶茶包喔''*

而且活動中更有茶點給我們~
這是屬於中式的茶點啊, 有芝麻卷, 白糖糕等等!!!
全都好好味啊~~



活動完後, 我們便去到連卡佛的Courier 進行 Osiao 獨家首創的【 Osiao 內觀診斷法】
透過不同範疇的問題, 由生洞起居, 健康美態, 年歲, 身體以至皮膚等因素~
為每位女性作出深入的評估, 徙面掌握肌膚老化的根源!!!

結果得出來我是屬於 4型的 (一共分5環)
問題根源是細胞活能量異常活躍!!

BA 更說香港人通常都是遲於4型的喔~~

最後 Osiao 更送了一隻淺粉紅色的中式茶杯, 超喜歡呢!!!
配上我的自製茶包 (整左好多包添) ''*

還有3支 Osiao 的 Samples 包括:
❤ 內觀亮肌精華
❤ 內觀亮肌精萃露 - 肌膚外觀4/5 型
❤ 內觀亮肌精莘乳液

宜家上 Osiao 網頁仲可以領取免費【5天亮肌試用裝】添!!!
有興趣又想試既就唔好錯過啦~~
http://www.osiao.com.hk/

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言