Cover

20130426

瘦身求救搵SOS ❤ 肽易瘦 Salmon Optic Slim

夏天即將來臨, 女生都趕著快快瘦身去迎接''*
想以美麗的身型去Show 下身材~

但係有冇女生都跟我一樣宜家先黎臨渴掘井呢??
當我1月份去完韓國旅行回來, 的確肥了不少, 體重亦直線上升!!!
真係需要快快減掉肥肉啊~~

早兩星期收到了一款瘦身食品
【肽易瘦 Salmon Optic Slim 】



SOS 的主要成份是鮭魚胎盤胜肽, 這是非常珍貴的成份~
它有效激活瘦脂肪(褐色脂肪), 燃燒肥脂肪(白色脂肪)!!
配合 Tonalin CLA 及高純度辣椒萃取, 深入脂肪底層, 溶解頑脂並抑制新脂肪形成~
有效提升瘦肉比例, 纖緊全身線條!!

發揮【以脂肪瘦脂肪】的強勁作用~
急救肥腫身型不反彈, 脂肪越多, 瘦得越快!!


而且這個專利技術已榮獲"2013醫學突破瘦身技術"*
擁有五國專利認證(美國, 日本, 韓國, 中國, 香港), 有信心保證!!

更獲得多本出名雜誌推崇, 如 Time 時代雜誌~
令人非常期待這產品!!!


60粒裝是我們Blogger 的特別版喔!!

實際上萬寧所售的是一盒40粒裝 20天份量來的''*
(原價 HK$340 萬寧售 HK$238)



盒上亦印有營養資料~
它是沒有反式脂肪的喔''*


呈透明紅色的藥丸~
每天最多只可以服用 2 粒, 於午飯及晚飯後20-40分鐘服用1粒''*
切勿不要超過兩粒啊, 否則會很容易熱氣的喔~~


服用時要以2杯溫水送服, 配合每天8杯水就更好~
一定要飲多D 水, 如果唔係就會感到非常口渴及喉嚨會有灼熱感!!!


服用了兩星期, 明顯地我飲多左水~
體重方面係我不停食野既情況下都輕了1lb 啊''*
都算ok 啊~~

等我食足一個月再跟大家報告~!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言