Cover

20130425

沐浴時的浪漫感覺 ❤ Enchanteur 艾詩

揀選沐浴露的時候, 我的首選必定是香味!!
最好就係芬芳怡人的花香味啦~

最近我遇上改頭換面了的 Enchanteur 艾詩沐浴露''*
仲要係我最喜愛的香味~~~

Enchanteur 艾詩浪漫花香沐浴露
650ML



蘊含豐富玫瑰精華, 配合天然滋養的橄欖油!!
能夠讓肌膚細緻嫩滑~


全新的配方加上全新流線的包裝''*
這款是浪漫花香 Romantic 味道來的啊~


呈透明粉紅色啫喱狀的沐浴露~
一泵出來已經聞到艾詩獨有的浪漫香水香味!!!

由於à enchanteur 既沐浴露係由多種花既精華結合而成~
香味有點似玫瑰花香喔''*


沐浴露的起泡力不錯, 性質非常溫和''*
一邊沐浴一邊聞到玫瑰的香味, 散發出陣陣幽香~
令人感到很RELAX !!!

沐浴後, 花香味仍然持久, 好像噴了香水一樣~
持續這種浪漫感覺, 當晚可以發個美夢呢''*



艾詩沐浴露仲備有5種花香味道可以選擇架''*
其中一種仲係全新香味~~

我非常喜歡艾詩沐浴露的香味!!
令人十分 Relax 外, 沐浴後外出等於噴了香水咁, 連香水都可以慳返啊~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言