Cover

20130322

粉紅腔の必買。10 小時不脫妝粉餅 ❤ SOFINA Primavista

粉紅腔的我, 係完全抵擋唔到任何靚爆鏡既粉紅色東東''*
前幾年的 SOFINA Primavista 推出的限量底妝產品都令人有驚喜!!

貴為日本NO.1 粉底系列品牌的SOFINA
今年再推出全新粉底產品, 以延續冠軍粉底的傳奇~~




❤ 修護保濕精華底霜 SPF15 PA++
❤ 柔亮持久防曬粉餅 SPF25 PA++

Sofina Primavisa 底霜系列分別有3款:



這3款都各自於日本粉底市場上的第1位喔~
其中兩款我已經試過, 確實好用''*
所以今次揀選了從未用過的!!

修護保濕精華底霜 SPF15 PA++
Moisture Coat Base  25g / HK$280



它蘊含高保濕配方 (透明質酸, 甘油, 日本羅漢柏精華, 洋甘菊精華)
更含有SPF15 PA++ 防曬度"*

底霜呈淡粉紅色, 每次使用約直徑8mm 的份量~



均勻地塗勻臉部, 於較乾燥的位置上再塗上一層''*
我通常會於嘴角及眼肚位置多塗一點!!!

粉色的底霜塗上肌膚後是沒有顏色的~
塗上Base 後的肌膚即時變得水潤保濕及柔滑!!
唔想化妝既時候用佢就岩哂''*

柔亮持久防曬粉餅 SPF25 PA++
Powder Foundation UV SPF25 PA++
(補充裝連粉樸 HK$290 / 限量版粉盒 HK$100)



【幻彩閃爍花火限量粉盒】係今個春夏的眼量版粉盒''*
以幻彩閃石排列出一個燦爛的花火圖案, 寓意最新的粉餅能點亮肌膚~
喚發10小時不脫妝, 不變色的自己柔亮妝容!!!

BlingBling 閃石配上粉紅色盒, 叫人怎能抗拒?!!
漂亮到不行啊, 粉盒只售HK$100, 多便宜~


全新的柔亮持久防曬粉餅是補充裝設計, 仲附送粉樸的''*
共有7隻色, 我揀選了#05 自然色~

❤ 粉餅採用了嶄新優化的【全天候貼服粉體EX】
令質地更細膩柔滑, 即使是肌膚上細微的凹凸位置亦能夠完美緊貼
❤ 亮顏粉體配方
能夠控制進入肌膚內部的光線, 使膚色不均勻和凹凸陰影變得不明顯
❤ 高度防汗水, 防皮脂, 持久保持剛塗抹後的顏色及質感, 長時間保持年輕及清爽輕盈
❤ 備有SPF25 PA++ 防曬度



打開粉盒後扣上補充裝粉餅, 就可以用嚕''*
而且粉盒內附有粉樸外, 還有一塊膠片隔著鏡子, 不怕粉黏到鏡子上!!


附送的粉樸質感柔軟舒適~
亦容易沾上粉!!
而這粉餅是以打圈的方式塗抹的''*


柔亮持久防曬粉餅有少許的遮瑕度, 輕微的瑕疵都可以遮到~
粉體十分細緻, 配上底霜再塗抹令妝容很貼服, 沒有厚妝的重量感, 很輕盈~!!

有時候覺得用粉餅上妝會使肌膚更乾及會出現浮粉的情況!!
但用過柔亮持久防曬粉餅後, 令我對粉餅改觀了~~

中午時上粉到放工回家都沒有脫妝情況''*
回到家依然很貼服清爽!!!



跟我熟悉的朋友都知道我從不喜歡使用粉餅的''*
但是柔亮持久防曬粉餅令我改觀之餘, 更令我每天都使用它喔!!!
可知它幾咁好用啊~~~

全新柔亮持久防曬粉餅及限量粉餅盒由即日到3月26日於SOGO 率先發售''*
專櫃將於3月27日全線發售!!!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言