Cover

20130226

初嘗電動微針導入療程 ❤ Y'SIS Medical Beauty Centre 【讀者優惠】

新年假後, 由於放假時盡情玩樂, 飲食, 通宵達旦的關係, 肌膚起了很大的變化~~
肌膚缺水, 生暗瘡, 黑眼圈, 眼袋等等的問題變得更加嚴重!!!!

都是放假放得太開心的關係, 所以要急救一下先得~
上星期我再次來到位於尖沙咀的 Y'SISMedical Beauty Centre''*


地方雖然不算很大~
但房間十分整潔乾淨, 舒服''*



今次到來是試做微針導入''*
一向怕針怕痛既我, 異常地超級緊張~

由於之前新聞亦報導了有人用微針進行療程後感到不適!!
肌膚又紅又腫般, 令至我一直都不取試做~~

Y'SIS 使用的是DrDermic 便攜式的微塑儀''*
這款是電動直進式設計, 配用一次性的醫療級針頭~
1次用1支, 用完即棄, 比傳統的手動微針更加安全衛生!!

療程會配合Cytoskin B5 Intense Hydrator 維他命B5 強效補濕精華進行導入''*

它可以自行調較微針的長度, 由0.25mm~2.0mm 可全面照顧不同需要~
而且它仲有7種速度選擇, 最轉速每分鐘達 6,300 轉架, 大幅減少療程既痛楚!!!

配備兩種圓錐形不銹鋼電動針頭(9針及11針), 今次我用的是11針的針頭喔~~
針頭只有1cm直徑, 能輕易為不同細緻部位進行治療''*

見到支針已經令我好驚啦, 今次仲唔係驚住黎體驗~
進行微針療程前, 先卸妝及清潔面部!!!


之後輕輕做上Peeling~
這樣可以令做微針導入時更加滲透於肌膚底層!!!


開始前先塗上補濕精華, 然後就開動電動微針啦!!!
由於我肌膚問題不算嚴重, 所以只調較0.5mm 來進行療程便可~

初試微針的我, 臉蛋位置不算太痛~
但到了額頭及臉頰皮膚較薄的位置時就十分痛!!
(我是丁點痛都不能忍受的人)

整個過程約10-15分鐘左右!!!
用微針碌過的位置會紅, 少少刺痛及發熱的感覺~
這是正常的喔, 不用擔心''*


之後用上Raffine 降紅面膜及倒上軟膜''*
可作降紅及保濕之效能!!


敷完後已經唔痛啦, 最後塗上保濕霜就完成啦~~
額頭, 臉頰及眼底下的位置依然紅卜卜啊''*

美容師話做完後可能會有脫皮的現象, 等佢自然甩出黎~
而且這幾次就唔好用上美白產品, 只用保濕產品及敷MASK 就可以架啦!!


療程後的當天晚上, 大部份位置已經退左紅啦!!!
第二天就完住冇紅添, 而且即時感到肌膚變得滑溜, 眼袋有收細了少許~
暗瘡印的位置亦變淡了, 鼻上的黑頭及毛孔收細了喔''*

初嘗微針的我才知道原來用微針來作導入的效果可以咁快見效, 仲好安全又衛生架!!!
雖然對我黎講就痛左小小, 但係見到明顯既效果真係好高興~
由其是眼袋有收細到, 真係覺得唔錯啊''*

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

【讀者半價優惠】

現優惠價HK$440 就可以享受微針眼療程 (原價HK$880)
有興趣或了解多D 可以致電式到Facebook Page 留言比佢地啦!!!

Y'SIS Medical Beauty Centre
地址: 尖沙咀堪富利士道3-3A 時財商業大廈15樓 B室
電話: 3483 2227

FACEBOOK PAGE : http://www.facebook.com/YsisMedicalBeautyCentre

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

最新小妹終於開左Facebook Page 啦!!!
以後將會係Page 度分享我既所有野同埋會將有送禮活動架~~
希望大家多多支持''*
Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

沒有留言:

張貼留言