Cover

20121210

又一懶人岩用既新品粉底液 ❤ Max Factor 3合1無瑕持久粉底液

我承認我是一個非常懶既女生!!
真係懶得就懶個隻, 如果要靚又可以唔駛化太多時間既我都想要啊~~~~
但係那有不勞而獲呢???

不過我終於認識到可以令我懶既化妝產品啦!!!
早前出席了 MAX FACTOR 全新粉底液既 BLOGGER WORKSHOP''*



舉行地點是位於尖沙咀 iSquare 29/F 既 Sorriso Italian Cuisine ''*



今次既主角就係全新的 3合1無瑕持久粉底液~

MAX FACTOR 將三個底妝必需品既步驟完美圭木1磁合一起!!
只需一抹, 打底, 遮瑕及防曬都輕易妥貼~
全天候清爽, 係真正的【 I AM ETERNAL 】



EVENT 中當然少不了美味的小食及飲品啦!!!
為我們這班於周末都需要上班的女生帶來一點甜喔~~
仲可以醫下肚呢!!!



台上面少不了主角Facefinity All Day Flawless 3-in-1 Foundation
簡單一支卞山3已經媧合了三款專業的底妝工具:
❤ 平衡油光的底霜
❤ 作修飾的遮瑕膏
❤ SPF 20長達5小時的防曬保護

共有四色
(Pearl Beige #35 / Light Ivory #40 / Natural #50 / Sand #60 )



粉底液質地看似很杰身, 但用上MAX  FACTOR 附有的粉底掃推開~
很容易推開外, 亦不會感覺很厚的樣子''*

很快BLOGGER EVENT 就開始啦!!!
梗係唔少得MAX FACTOR 香港首席化妝師 ~ 十分攪鬼既 JONATHAN LI ''*


仲有Model 預備教我地打造無瑕底妝!!!



首先 Jonathan 用上 3合1無瑕持久粉底液~
輕輕一掃, 自然既底妝就已經完成!!
然後他教我們如有不合色的胭脂, 可以混合粉底液再印上臉頰~
這樣就可以形造出透紅的感覺, 又不會太紅啊''*
接著可於瑕疵的位置, 薄薄印上粉底液, 有效遮掩瑕疵!!!


眼妝方面, Jonathan 用上MAX FACTOR 既幻彩煙燻眼影筆!!
用了黑色, 白色及綠色型造出型格既眼妝~
塗上唇彩就完成嚕~~


十分型格FEEL 既妝容, 去PARTY 就岩哂啦!!!
冬天最適合Smoky Eye 架啦~~



Jonathan 教完冬天的妝容後, 我地又有活動啦!!!
Max Factor 為我地準備左健康美味既Yogurt 作為甜品~
仲可以自己動作設計及配搭喜歡既食物喔''*

最後亦到3合1無瑕持久粉底液 (HK$168)
係岩我膚色既#50 Natural 連同粉底掃喔''*



附送的粉底掃出奇的柔軟舒適!!!
用上專業的粉底掃代替手指, 可以令妝容更加貼服~

粉底液係泵裝的. 自然色系接近我的膚色喔"'*
先把粉底液唧上手背, 再慢慢推開後再掃上臉頰上~
質地容易推開且不杰身架!!!



薄薄的掃上一層, 再於瑕疵的位置加以印一印!!!
一個步驟就已經完成左3樣化妝程序~

可以看到遮瑕度很不錯, 只是太深色的印未能遮上~
而黑眼圈位置亦遮蓋了大部份啊~
粉底液的顏色很接近我的膚色, 很快就化出透薄自然既底妝啦''*

Max Factor 3合1無瑕持久粉底液價錢十分相宜''*
功效簡直是超卓, 而且還附送專業粉底掃!!
咁抵既產品仲唔去買黎試下~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

md star label2-01

沒有留言:

張貼留言