Cover

20121227

率先渡過開心快樂的雪亮聖誕 ❤ 香港迪士尼樂園

由小到大都很想過一個白色聖誕''*
可是還未有機實現住, 不過下個月就會去見一見白色既雪地啦!!!

早前我亦跟一班好友率先預祝聖誕節~
來到很有聖誕氣氛既迪士尼樂園!!
入樂園玩之前, 我們先去到迪士尼好萊塢酒店的米奇廚師餐廳''*



餐廳已經佈置到好有聖誕FEEL 啦~~
黎到餐廳梗係有好豐富既Lunch Buffet 食喔!!



不同國家的菜式, 海鮮都有架''*
仲有中式既粉麵, 點心啊~



我最著重既就係有咩甜品啦!!
款式都有好多啊, 仲有Mickey Mouse 既大頭logo 架~
仲有一個好精緻既城堡, 唔知食唔食得架呢''*



我地一行八個人一齊坐, 一齊share 食物''*
超級開心又熱鬧喔!!!



餐廳甜品個邊仲有軟雪糕 Counter !!
可以選擇筒裝及杯裝, 仲可以配搭上唔同既配料~



我梗係要食返杯啦!!!
好似小朋友咁~~

接著就有抽獎既環節~
有好多唔同既迪士尼主角精品做禮物喔~~
Lucky 地當天我亦有份得獎啊~
好興奮喔!!! 多謝哂''*

跟住大會仲安排左米奇同我地影相tim啊~

可以輕輕鬆鬆咁係餐廳影相, 超正啦!!!


當然唔少得我地一行八人既美女們一齊同米奇合照啦!!!

難得地跟各位美女們見面, 影相留念就少不免架啦!!!
我地個台仲有3位抽中獎架, Lucky~~

食飽飽就衝去樂園玩啦!!!!
對上一次黎迪士尼樂園已經係4年前既事啦~
今次來到, 佢地已經擴建左新既遊樂設施及娛樂體驗''*


樂園已經擺放左巨大既聖誕樹同埋掛飾啦~
令人感覺已經係聖誕節啦!!!


咁岩我地黎到既時候就係花車巡遊表演啦!!!
佢地既花車巡遊睇幾次都唔厭架~


之後就來到7月開幕既灰熊山谷啦, 係全球獨有既主題樂園區黎架!!!
以美國西部歷奇做主題~~


一埸來到梗係要排刧更灰熊山谷入面既機動遊戲啦!!
就係好刺激既【灰熊山極速礦車】, 有三分一既旅程都係向後行架~
很刺激, 好好玩呢~~



跟住就去到反斗奇兵大本營啦, 佢亦都係亞洲獨有架''*
入面都係好幾個好玩既機動遊戲呢!!



好快又會有新既主題樂園區 - 迷離莊園''*
預計係2013年上半年就會落成架啦!!!
真係好期待喔~~

旁晚既迪士尼樂園真係好靚~
咁岩又掛滿七彩顏色的燈飾係樹上''*
好靚喔~~~


時間過得好快, 又現到夜晚啦!!!
剛巧又遇到巡遊表演, 晚上比早上既靚好多啊~
仲有閃閃既雪花牌, 好壯觀呢''*

之後就係Shopping Time 啦!!!!
有好多唔同主角既毛公仔及周邊產品啊~~
真係好想帶哂佢地返去呢''*


又差唔多要離開樂園啦!!!
夜晚既迪士尼真係好美, 加上有飄雪係屋頂上飄落黎~
真係有白色聖誕既感覺啊''*



晚上著左燈既聖誕樹真係超美喔!!
希望大家都有個開開心心既聖誕節呢~~

一定要去迪士尼感受下雪亮聖誕喔''*
❤ ~ ❤ MERRY CHRISTMAS ❤ ~ ❤

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

MD star

沒有留言:

張貼留言