Cover

20120123

高處望住海景 High Tea ❤ Chocolate Library

期望左好耐去Chocolate Library 度High Tea''*
由於佢地要去排隊做Reservation, 冇得電話做BOOKING~
所以12點幾就去到Ritz Carlton 個 lobby 等到 1點排隊, 因為我地想坐window Seat 啊!!

由1點等到3點先有得食!!!
哩段時間我地去左 Haagen-Daz 食雪糕~ (未食早餐就食甜品)



我揀左有3球既【愛情號】''* 碎朱古力 / 法式燉蛋 / 牛奶拖肥
太好味啦~~

行左陣就到3點, 可以上去103樓既 Chocolate Library 啦!!!


好好彩我地仲可以安排度 Window Seat 啊~
不過望住維港High Tea , 太嘆啦!!



可惜當日太大霧嚕, 睇唔得多遠既景啊~



哩個就係 Tea Set 既Menu 啦!! =]



我地3個人都係叫左3個set ''*
睇下個書架幾得意, 真係好特別呢!!

餐飲我就叫左佢地招牌既熱朱古力!!!
味道都唔錯, 唔會太甜, 不過飲完都好快飽飽嚕~



哩個就係我自己一個人食既set 啦~!!
最後都係食唔哂既~ 實在太太太太飽啦~

不過我覺得佢地既台咸點就麻麻地啦~
甜點都唔錯, 始終都係太多朱古力既甜品, 有d 食到漏既感覺''*



梗係唔少得同我既Sweetie 影相啦~!!!
仲睇到阿Tom 添''*

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

今日年初一啦!!!
祝大家新年快樂, 恭喜發財, 心想事成, 開開心心!!
今年搵多D 錢, 小朋友就聽聽話話, 身體健康~
恭喜恭喜~~

沒有留言:

張貼留言