Cover

20120112

女仕們都愛 6IXTY 8IGHT ❤ 美麗華新店

女仕們有福啦!!! 6IXTY 8IGHT 係尖沙咀又開多一間分店啦!!!
唔駛行到去LCX 個邊咁遠啦~~
係美麗華商場就有間大靚又大既6IXTY 8IGHT係你面前~


粉紅色既裝潢, 可愛感十足, 一定唔會搵佢唔到啊!!
咁大間鋪頭, 真係有排行架~

6IXTY 8IGHT 除左內衣褲同靚衫之外~
仲有好多唔同既 Accessories!!!



冬天既Accessories 有冷帽, 頸巾, 毛毛耳罩!! 仲有好多手飾架~
樣樣都唔貴, 幾十蚊就有交易呢~
買多幾款返去襯衫都得啦!!



佢地連個SHOPPING BAG 都可愛過人架!!!
哩間6IXTY 8IGHT 仲設有休息專區, 女仕們可以安頓好男仕就去shopping啦!!!
仲有電腦可以上下網tim架~咁就唔怕男仕悶親啦~~

美麗華 6IXTY 8IGHT 由23/12 開店至21/1 都設有30 DAYS OF 68 FUN 既活動~
每日都有唔同既驚喜比大家架!!! 即係每日都唔同既優惠 & 遊戲比大家~



大家可以去 6IXTY 8IGHT 既網站揀家日子去掃貨啦~~

而當日我去掃貨既時間就係做哩個''*



穿著6IXTY 8IGHTY 既衣物影張SNAPSOT 參加佢地既FACEBOOOK 比賽~
就有機會WIN $6800 既COUPON 啦~~



感謝FnB 的 PR 給予5張COUPON 比我去SHOPPING~
每張係價值$68 架, 襯返佢地既品牌名啊''*



當然我都滿載而歸咁返屋企啦!!
佢地仲設計左新既紙袋, 係豹紋款黎架, 中間大大個6IXTY 8IGHT 字樣~
手抽位係硬身少少既絲帶, 不過都唔可以擺得太重既野喔''*


哩D 就係我既戰利品啦!!! 用左COUPON 再補返$34 就返左3樣野返屋企!!!
真係好開心啊~~新年又有新野啦!!

❤ 灰色 x 黃色 BraBra $68


對於我只喜歡淨色(黑色/灰色) 黎講, 係6IXTY 8IGHT 都比較難揀款!!
不過都比我揀中左佢啊~~質地都幾厚身, 仲有PAD 係入面架~
岩哂小咪咪的我著啦!!! 仲好舒服架TIM~

❤ 米白 x 粉紅皇冠LOGO 襪 $38


質地都幾軟熟, 好舒服WOR 都!!
中間仲有個皇冠PATTERN , 仲係我喜歡的粉紅色啊~

❤ 灰色連身裙(連頸巾) $268


灰色既連物裙上面仲有白色 X 粉紅色既心心Pattern~
一見就鐘意啦!! 因為有我喜歡既心心''*
佢仲連埋條手袖頸巾啊~ 幾特別啊~真係可以穿隻手入去架!!!
條頸巾可以扣係條裙度, 唔扣既話就可以拆出黎~
都幾百搭啊''* 薄身冷質地, 唔吉肉~ Good 呀!!


今次著左條黑色絲襪 x 高跟鞋就OK 啦!!!
加件大褸就可以出門口呢~

趁仲有優惠大家都快d 去 6IXTY 8IGHT 掃貨過年啦~~

6IXTY 8IGHT 美麗華新店
尖沙咀美麗華商場1樓1010 ~ 1012 號鋪

沒有留言:

張貼留言