Cover

20110806

戴假眼睫毛變得無難度 ~ ENID 美睫工作坊

小妹平時返工好少化妝, 就算出街都係畫下眼線就算''*
只會係有喜慶既日子先會戴上假眼睫毛黎令對眼大D又靚D~~

但係自學的我, 成日都會雞手鴨腳咁!!!
今次可以去到【ENID 台灣美妝專門店】舉辦的美睫工作坊!!

舉辦工作坊的地點是位於:
銅鑼灣波斯富街96-106號寶明大廈3樓A室 的【ENID 台灣美妝專門店】





這間分店我已經上過來好幾次呢!!!
店裡擺放左好多唔同款式既台灣美妝/護膚產品~
當然唔少得唔同款式 & 牌子既美睫產品啦!!



分別擺放左係唔同既架上面啊~
真係花多眼亂啊''*

仲有最近認識既品牌 Kiladoll 都有出假眼睫毛架''*



下面哩款就真係第1次見啊~ 就係【囍事】啦''*
仲係佢地宜家大力推薦既產品tim~~

哩度就係我地上工作坊既房間啦!!!
地方細細, 只可以容納6 個人架咋~~(係小班教學黎架)




台上老師仲準備左好多教材呢!!!
就唔同既假眼睫毛同埋使用既工具啊~~




假眼睫毛係分3款的: 直線款 / 交叉款 / 尖尾款
都係我地最常見同埋最常用既款式黎架~
而我地用開既假眼睫毛通常都只可以重覆使用1-2次''*

這一款更是昂貴的款式啊!!!
它是"西伯利亞水貂鼠毛" 製造的款式, 即係質地好柔軟架~
價錢都唔平的呢...所以要好好使用架~



係側面睇同真既眼睫毛無分別架~~ 佢仲可以重覆使用20-25次左右!!!

另外仲有假睫毛卸除液架, 我地千其唔好懶就係除眼睫毛出黎呀~
會令到眼皮受損的, 所以用佢係假睫毛的位置塗一塗就可以輕易卸除架啦!!!




講解完之後就開始教我地點解戴假眼睫毛啦''*
我地唔好習慣用手 or 用眉鉗黎戴假眼睫毛, 要用專用既扁口夾~

首先要量度好我地使用既假眼睫毛的長短!!
由我地隻眼頭最高點開始到眼尾位置(大約到我地最尾既眼睫毛位)
就係我地要修剪既長度啦~~~



修剪好之後就放上眼皮量下係唔係OK''*
之後就可以動手架啦!!

首先塗上膠水, 之後就將個假眼睫毛做個運動~
就係整到 "U" 形咁, 輕輕郁幾下, 等佢有返個弧度!!!
之後就用扁口鉗45度角由上而下貼到眼皮上~~


完成之後, 仲有一個步驟要做架~~
就係用扁口鉗夾住真&假既眼睫毛, 輕輕的最入HOLD一HOLD住''*
由眼尾夾到眼頭位置, 就可以令膠水貼實D, 同埋唔會咁易比人發覺貼左假眼睫毛既痕跡!!!

睇下老師同MODEL 貼完之後, 真係好似冇貼咁樣架~~
好自然架!!

跟住就到我地自己動手啦!!!
我地既禮物包入面就有齊哂我地要用既功具啦~




  COSMO 假睫毛黏卸扁口夾
  NAF 甜甜圈假睫毛收藏盒 (草莓粉)
  EYE'S CHIC 專業睫毛膠水 (白色)
  左下 -【囍事】NO.2121 (自然款)
  左中 -【囍事】NO.4181 (Party款)

老師仲提供左較剪比我地呢!!!!


今次我戴既係【囍事】NO.2121 (自然款) , 度好左長度就剪短啦~~~
好快手咁貼好對假眼睫毛啦''* 睇下係唔係好自然呢??



哩款就咁出街都可以戴啊!!!!
知道左d 貼假睫毛既秘訣之後, 仲係上手易左好多呀~!

老師仲話【囍事】既假睫先可以重覆使用5-6次架''*

比其他既款既假睫毛耐用d架tim~~

下次再貼假睫毛個時一定會快手好多呢!!!

仲有我地既大合照啊..''* =]


大家有興趣可以上【ENID 台灣美妝專門店】睇下d product架''*
http://www.enid.com.hk/



沒有留言:

張貼留言