Cover

20110725

深圳水圍美味川菜 & 旺角區美味拉麵

上星期6 相約了朋友返大陸揼骨兼食好野""
一如以往我地都係去 【水立方】度揼骨, 所以6點幾就去到羅湖~
去左買優惠券先啦!!!
(原價$198雙鐘, 買左券就$118雙鐘啊, 抵好多架)

跟住就搭地鐵過福民站~
我地就去左水圍個邊搵好野食啦!!!!

我地搵到既就係哩間


一品紅川菜

地址: 福田皇崗皇崗下圍一村2號

【搭地鐵福民站C出口, 轉左見到間"肥仔海鮮火鍋", 隔離就係架啦】

假日係超多人等位架, 不過大約等左15分鐘左右就有位架啦!!
佢門口有好多櫈仔比你坐住等~

今次我地4個人就叫左6餸1湯''*


左上 ~ 口水雞 (半隻)
左下: 1打燒蠔
右上: 蒜泥白肉
右中: 水晶粉
右下: 蟹王豆腐

其實仲叫左個上湯娃娃菜, 同埋1個湯, 不過冇影到相!!! 哈哈

哩幾樣餸都好好味架~~
不過本身我地想食既係蒜泥白肉卷, 點知冇哂''*

係哩個樣架, 入面有青瓜條, 口感好正架~
同埋辣d架, 超好味!!!

如果大家食得辣既可以去試下架''*

最後我地埋單都係RMB260 咋~
食到超飽都係哩個價錢~抵!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

揼完骨既第2日, 返左落香港睇Harry Potter''*
跟住就去左一間叫 "築地" 既鋪頭食拉麵~


地址: 旺角彌敦道639號雅蘭中心二期地庫

哩間鋪頭細細地, 淨係得拉麵食架咋~
價錢唔算貴''*

我同個朋友就叫左2支日本野飲!! $22 / 1支架~

番石榴汁 & 火龍果汁

番石榴汁既味道比較濃少少, 幾好味''*
火龍果汁既味道就比較淡, 唔係好飲得出係火龍果味~

我今次就叫左9號:
北海道雪地牛油拉麵

加左牛油既湯底都幾好味架WOR~
味道有少少似忌廉湯, 佢個隻仲係糖心蛋黎架!!!
好好味啊, 餸都係得個D, 有日式叉燒, 粟米粒~

哩碗拉麵都係$53 咋~
價錢都算OK, 味道又唔錯WOR~!!! 都幾抵食架~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

哩2日既Look''*

條裙新買架....過幾日同你地睇埋我其他既戰利品啊~

沒有留言:

張貼留言