Cover

20110719

岩哂我心水啊 ~ BL 送我短褲仔

真係好好彩地係Beautylife 度抽中左佢地最新攪既 "送你名牌開心 tee"
而我抽中既就係一條橫間既短褲~



忘記了這條短褲的牌子''*
不過咁岩我好需要買條短褲去遊船河之用~!!

好LUCKY咁抽中左哩條啦!!
短褲M Size 都有少少鬆, 不過佢係有橡根位~
所以都著到啊~~綿質幾舒服架tim!!!


今次去遊船河個時就著左佢落水啦~!!!

加左件粉紅色既背心, 仲著埋粉紅色既拖鞋~哈哈!!
襯到絕呀!!!

其實仲有樣野係好襯架同條褲~~
就係我套泳衣啦~

都係橫間架~

係唔係襯哂成套呢~??? 哈哈!!!

多謝BL 送左條褲仔比我呀~

沒有留言:

張貼留言