Cover

20110623

簡單夏日風的GEL甲 (另外sharp爆的腳甲油)

夏日來臨了, 我選擇左一款簡單既GEL甲款黎迎接''*
簡單到大家都可以自己整架!!! (不過我都係出去比人幫我整的)

個底用左白色GEL, 做左個漸變底~

之後就再用5隻唔同色打交叉咁畫''*
中間再用銀色閃粉畫交叉~

咁就完成左個簡單GEL 甲啦!!!


對腳我都有整到Gel甲架''*
不過淨係整左腳指公咋, 哈哈~單整1隻10蚊人仔都好抵~
由於唔係隻隻都係Gel甲既關係~
只係可以搽甲油, 我就揀左隻好sharp既顏色襯一襯今個夏天!!!


就係螢光橙啦!!!
我覺得哩隻色好靚啊, 下次同哩隻色做手先得~

沒有留言:

張貼留言