Cover

20110615

岩哂成日口痕又為食既你你你啦!!! Enid 纖形QQ糖

OFFICE 既各位LADY, 我諗都係同我一樣''*
一得閒就心思思想搵野食架啦!!

你地通常會擺d咩野食係公司個櫃入面架呢???
應該都係朱古力, 糖, 餅乾哩d架啦!!
之不過對於要修身同減肥既女仕黎講, 哩d 零食就係死敵黎架啦~

其實宜家就好多零食都係無糖/少糖~
唔知大家又有冇試過"佢"呢??

Enid 纖形QQ糖 ~ 燃燒達人 【草莓野果風味】
30粒裝 /$145 (優惠價$98)


Enid 纖形QQ糖以膠盒盛裝的, 有點不環保啊~
今次我試的是 "草莓野果" 這口味!!!!


另外, QQ糖仲有其他口味架, 分別有4種味道選擇~


澱粉切達人 ~ 【熱帶鳳梨】
超油切達人 ~ 【香檳葡萄】
燃燒達人 ~【草莓野果風】
代謝達人 ~ 【花釀櫻桃】

每種食用的方法 & 功效都唔同架!!! 大家可以選擇岩自己既口味同功效!!!

1盒入面有30粒獨立包裝的軟糖''*

草莓味是我的最愛啊'!!!
而它的機能成分係SuperCitrimax 超級藤黃果, 是來自美國的!!!

燃燒達人 ~【草莓野果風】 的食用方法是:
每天2次 / 每次3粒
(好似要定時食藥咁啊~~)

佢地仲建議係下午3-4點食1次, 晚上7-8點就1次''*
不過你地都可以當零食咁食既~~


軟糖的味道不算太甜, 有糖粉在軟糖的面層!!!
淡淡的甜味加上淡淡的草莓味道, 都尚算OK~~~

當作平日口痕的小食都幾適合啊''*
由其有時候好想搵D野食食下個陣時呢~

之不過價錢方面我就略嫌貴左D啦!!
不過我都挺喜歡這個零食啊~

沒有留言:

張貼留言