Cover

20101116

瘋狂換季大敗家 (淘寶+shopping)!!!!

換季啦換季啦!!!! 再到瘋狂敗家既時候啦~
差唔多到冬天時候, 打開個衣櫃, 好似冇乜冬天衫岩著咁''* (藉口)

上星期就相約左朋友仔行銅鑼灣買衫啦!!! 呵呵
仲係淘寶度買左好多野返黎.....''* 加加埋埋我買左成十幾件衫褲丫~
真係瘋狂....等我宜家show比你地睇啦!!!

係銅鑼灣買既戰利品喔''*


購自銅鑼灣渣甸坊既boutique~

仿皮毛毛LEGGING丫''* 好靚呢''
上半係仿皮, 下半係毛毛!!! 著上去真係好型架~加上宜家又興毛毛襪套~~
我鐘意佢哩隻毛毛係好軟既, 著上去好舒服又唔吉肉的!!!
$69 我覺得都好抵買呢~~

購自銅鑼灣地帶既boutique''*

紫色流蘇中袖長身衫''* 8折左都要二百蚊的~
件衫著左上身幾型下架我覺得~~比張著左上身既相你地睇下啦~


大家覺得點呢!???

另一件購自銅鑼灣銀座既~

灰色長身衫~條頸巾係除得出黎架''* 可以襯落其他衫度用添!!!!
哩件就平DD, 不過都要$150呢!!
買2件仲有頸鏈送架, 我朋友仔就都買左一件''
佢就比我揀頸鏈啦~!! 我就揀左哩條~~

透明心心既頸鏈''* 我太喜歡心型既野啦~呵呵!!!


以下哩D就係購自淘寶既 "夢幻愛妮莎"~
D衫又平WOR, 質地都唔錯的喔~發貨又快!!!!
http://ainisa.taobao.com/


總共買左十樣野, 不過有3樣係幫譚美買的喔~~好抵呢!!!!
我就用左200蚊港紙到買左7樣野'' 買左3條LEGGING, 3件衫, 1件褸''*


灰色棉+黑色仿皮LEGGING''*  RMB13


褲腳有拉鏈既棉質LEGGING''* RMB9.8
有點窄同埋唔夠長, 所以比左妹妹著~!!好彩佢都岩著JIE~


前面係絲襪透肉, 後面係黑色棉質LEGGING''* RMB13


黑色中袖衫''* 質地都OK, 薄薄地的!!! RMB16.8


橙啡色拉絨恤衫''* 我覺得不夠長身, 不過襯LEGGING都可以的~!!!
RMB28


漸變粉紅色既夾棉外套''* 出付意料之外的好喔!!!!
質料十分舒服, 軟的冧冧呢~隻色又幾特別~~ RMB55



就係買左咁多野啦!!! 換季買野真係好開心喔''*
仲有好多野好想買添呀~~

沒有留言:

張貼留言