Cover

20101019

我們的紀念日慶祝活動 (由香港玩到上大陸)

上回講完我同我送給Honey既禮物''*
今次就係講我地既慶祝活動啦~!!
雖然唔係正日慶祝...不過都好豐富架~~

我地仲同埋另一pair 朋友仔一齊去玩tim''*
因為佢地都係差唔多日子係9週年紀念呢~

我地夜晚12點幾出發上大陸lu''*
第1站就係 福田附近既水立方揼骨過夜~

因為太夜晚關係冇影到相...不過入面既裝修都幾靚~
不錯的'' 不過係貴左少少囉!!!!
因為一分錢一分貨的''* so far 佢地既服務&設備真係好好!!!

訓到第2日既晏晝我地就走lu...
行左去隔離間茶樓度飲茶!!!

4個人食14籠野, 埋單$15x 人仔''* 好好味又好抵呢!!!


食飽飽就去左碌ling la, $20 一個人一局都幾貴下!!!


碌完就落皇崗巴返落香港啦'''*
因為我地book左7點鐘去食Mr. Steak Buffet 呢!!!!

我地好準時咁到達....入到去坐低就出去拎野食啦~~
拎野食既位置唔算大...不過都ok多野食架''
但係d生蠔就要等到7:30pm 先開始有得拎啦!!!

睇下有咩食:
有昕開生蠔, 長腳蟹, 鵝肝, 和牛, 好新解既剌生~!!!


好好味的呀...''* 好多正野食~
之後就到甜品啦!!!


個北海道牛乳布丁真係好正...我食左2杯喔''
仲有朱古力心太軟呢'' (要排隊拎的喔)

埋單連加一 2個人都係$800左右''
有白金咭會有9折的喔~!!!

臨走都要影下相仔紀念一下'' 呵呵

沒有留言:

張貼留言