Cover

20100601

美白淡斑真係一take過 ~ Neutrogena 細白晶透淨斑精華試用

接近夏天....大家都為左靚靚''
都會好努力咁美白!!! 淡斑都好重要架*
有一點點係塊面度就唔好睇啦~!!!!

而哩排我都有好多美白既試用呢''*
(唔知係咪知道我黃皮膚...所以搵我試用美白產品呢, 哈哈)

今次試用既產品就係...
Neutrogena 細白晶透淨斑精華 (新升級版) $189.9/30ml


個包裝簡簡單單.....''*
仲用左個膠盒保護住精華液tim.....



盒後面仲有介紹架''*
- 防止黑色素形成, 淡化斑點
- 深層修護因受損肌膚造成的膚色不址與黯黑



細細支...拎上手就岩岩好啦!!!



向左扭一下就開左架啦''*
又方便又唔會話唔小心按到漏左出黎...''*



乳狀質地...米白色既~!!!
按一下既份量已經足夠搽面架啦~!!



搽上面唔lup...仲有一少少香味!!!!
而隻香味我覺得幾舒服呢__~
好快就吸收哂...!!

睇下個效果啦___



[[ 請大家DEL左粒痘痘喔...哈哈]]

試用左10日....
都有少少效果___''*
D斑斑淡左少少'' 膚色都有少少白左透左...''*

可能本身我都係黃皮膚.....
所以唔會話咁快有明顯既改善~!!
宜家有少少已經唔錯呢~~

哩支精華 真係 美白淡斑一TAKE 過!!
真係唔錯喔....''*

KEEP住用耐D 希望可以擊退埋我D痘痘印啦~!!



沒有留言:

張貼留言