Cover

20100614

星期日的戰利品

太耐冇買野.....''*
尋日同男朋友去太古間H&M 度行街街'
[[ 太古個時真係少人D, D貨整齊D...行到舒服D ]]

係個度逗留左2個鐘...2個人就放低左1隻牛牛啦~!!!!
比大家睇下我既戰利品先啦!!

粉紅既連身裙 $49.9
得返1條M SIZE JAR""* 真係手快有手慢冇呢~


仲買左副白色太陽眼鏡 $79.9


同埋一個細既斜咩袋仔 $79.9


哩D野都係為左我CEBU之旅而準備架~HAHAHA

而我男朋友都買左5樣野~仲貴過我~
不過我冇影到相~哈哈!!!

跟住仲要去康怡MCL 度JOIN左MEMBER~!!
$100 就有3張TICKET'' 下個月生日仲可以多一張TIM~!!!哈哈!!
好抵呀___!!!即刻申請即刻有MEMBER CARD TIM~


D TICKET 只可以係將軍澳同康怡MCL度睇~!!!
咁岩男朋友住坑口~去寶琳睇都好近~!!嘰嘰~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

禮物篇:

收到SASA 份禮物LU''

 一PACK SOYJOY...6種口味呢''*

仲有一個士多啤利拉尺''


好CUTE 呀!!! 哈哈~!!!

仲買左今期既FASHION & BEAUTY喔''*

個袋都幾大個...岩哂我拎去旅行呢~^^!!!

沒有留言:

張貼留言