Cover

20100520

夏天又到啦....大家要美白保濕啦!!! - Yanwaili 淨白補水美肌護膚系列

美白....相信每個女生都一定會去做既事''*
而我都唔會例外....
可惜, 我係一個勁SPORTY既女仔~
一到夏天....就會去陽光與海灘___!!!!
每次去同陽光玩遊戲個時都會做既都係防曬~
而美白....我就唔一定會做!!!但係保濕就日日都做~

今日試用哩個Yanwaili 淨白補水美肌護膚系列
就可以令到我係今個夏天保濕既同時又可以美白啦!!!
[[ 心入面不禁尖叫 ]] 原因....!???
睇完我既試用報告就話你地知啦~~~

好開心可以試用佢一整個系列, 包括:
Cleanser, Toner, Essence & Cream



白雪雪既樽身...一睇就知佢地係美白系列呢~~
個樽蓋係鏡面架WOR'' 可以照到自己個樣架____""*
包裝簡潔....睇落好舒服~!!! 唔錯~~

一整套咁試用, 當然首先介紹既梗係洗面乳先啦!!!

淨白補水美肌潔面乳 Whitening Moisture Cleanser 100g - $29.9



質地係膏狀既, 睇落係銀白色閃閃地架''*
好Cyber feel咁wor  (相像力真豐富=.=)

試用後感覺一般, 冇咩特別...''* 當起泡後用清水洗既時候....
會有一種我極討厭既感覺~!!!
就係塊面好似"啜"住"啜" ___ 冇滑溜既感覺~
雖然都清洗得乾淨, 不過冇咩補水既感覺!!!

希望哩方面可以改善一下!!!!


洗完面後...就要用Toner 啦''*

淨白補水美肌化妝水 Whitening Moisture Toner 100ml - $63


哩個TONER唔錯....拍落塊面度好快吸收....補水力唔錯!!!!
搽完唔會好LUP''*

跟住就要用Essence啦!!!

淨白補水美肌精華素 Whitening Moisture Essence 30ml -  $63



啫喱狀既精華素....輕輕力禁少少出黎已經足夠搽哂成塊面啦''*
[[ 張圖係第1次唧出黎...所以多左=.=]
搽上面好快吸收哂...搽完之後唔lup~幾清爽!!!

最後就到乳霜啦''*

淨白補水美肌乳霜 Whitening Moisture Cream 50g - $63



Cream狀乳霜...!!!  睇落去已經感覺到佢會潤''
到搽上面之後....真係覺得係夏天用就會潤得滯!!!!
雖然係好潤..不過補水能力真係好足夠~!!!

因為我係混合性肌膚....好易出油又好易乾~
所以平時我只會係夜晚開冷氣個時用哩個乳霜~
夜晚用完....第2朝早塊面都唔會因為冷氣令到塊面好乾''
但係朝早用完真係覺得有D油既感覺!!!


總結:

哩個淨白補水美肌護膚系列總括黎講都唔錯''*
不過我不太喜歡個味道.....''* 同埋個CLEANSER可以改善就會更好!!!
而我最喜歡的就係個TONER & 精華素!!!!
哩2樣回購度好高呀__""!!!!
而美白方面....始終未有明顯既效果~
但係補水就好好.....每日都好似飲左好多水咁~~

而一開始個時令我尖叫既原因....就係 佢個售價好抵''*
哩個價錢....有哩個質素都已經唔差''
仲有2樣野令我高度回購!!!! 簡直GOOD呀~~!!!!



而哩個品牌既野.....係屈記同莎莎都有得賣架___""*
各位SIS 有興趣都可以去睇下呢!!!!

沒有留言:

張貼留言