Cover

20100503

收到PAUL SMITH 個日雜袋 + Lucky 的4月尾''*

等左成個幾月...終於等到你啦''*
上完大陸之後個日...返到公司已經見到有包速遞係我台面''*
就係Spring 6 月號 & Paul Smith 個袋啦~
Happy...期待已久....去相!!!!

今期封面係 北川景子____''*


個袋細細個...岩哂普通出街用啦''*

星期6已經急不及待咁用左佢去睇Iron Man II啦__~!!

質地係麻質既...不過唔"鞋"架....~
個款清清地....夠Causal...岩哂我呢!!!!嘰嘰~~
上網訂仲平過係街買架....買平左十幾蚊'' 抵左更加開心~~


前幾日仲收到Corin 既花花tim''*
雖然黎到個夾夾已經爛左...不過朵花冇事~一樣係咁靚!!!
多謝哂Corin__""*



之後收到Email....原來係Facebook x Harbour City 中左葉問2 既2張戲飛''*
咁岩我同男朋友仔都一定會睇哩套戲'' 真係岩哂啦!!!
不過仲未去拎.....''* 今個星期會去睇架啦!!!! 正s''*

我dad 又係頭條網度抽中左2張MEGA BOX 既Mega Ice 溜冰入場卷2張
佢送左比我呀'' 哈哈!!!! 可以去溜冰lu....好耐冇玩過啦!!!!


係放假之前....仲收到BL 既EMAIL....
抽中左Yanwaili 淨白補水美肌護膚系列既試用___''*
以為冇份呢...因為收唔到電話....但冇啦啦收到個EMAIL....!!!!
仲要唔該哂雨娜既幫忙.....''*
幫我拎左個試用___咁我就唔駛特登係香港仔飛去葵芳個邊拎啦~
真係唔該哂你呢''*


Lucky既4月已經過左啦....希望黎緊都咁lucky啦''*


PS: 岩岩收到個電話...係抽中左BE既安康排毒酵精 21日瘦身美肌試飲團""*
好可惜.....佢個WORKSHOP係星期6 既朝早11點半''*
我要返工...但係又請唔到假丫(因為我要留返6月頭請假..可能去旅行呢)

咁就唯有放棄哩個試飲啦''* 嗚嗚___

沒有留言:

張貼留言