Cover

20100917

美味的九龍城火鍋店 & 人買我又買!!!

上星期跟同事 & 朋友去了九龍城度拾下拾下''*
身為"香港人"的我真係好少會去個邊~

因為我同事成日都叫我地去九龍城打邊爐...
所以今次就答應佢去個邊食飯飲野吹水~



今次我地都有好多海鮮黎拾下拾下丫''*
可惜我掛住食, 冇影到其他打邊爐既食物喔~

仲叫左幾支啤酒& 開左2支紅酒TIM~
哩隻紅酒都唔錯, 不過係酸左少少!!!


飲左酒既樣....哈哈!!! 好白痴呢~~

原來哩間野係佢姨仔同朋友開既''*
所以我地4個人食都唔算太貴 (可能是親戚價呢)

不過本身佢地既價錢都唔算貴~
同出面酒樓續碟叫既價錢差不多''*

如果大家有興趣既都可以去試下呢!!! 佢地有獨立房架!!!

"泰之味火鍋泰國菜館"
地址: 九龍城南角道44號地下


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最近還有很多免費的東東拿回來''
更去買左D平野返黎~



收到Bearsa 的假毛毛, Panda 既禮物''*
換左Pure Beauty 既samples & L'oreal FB 既迎新gift!!!


另外是TingTing既抽獎禮物''*
看看係冇郵票架__因為剛巧知道她男朋友的家人住係我家樓上!!
所以她就委託她男朋友的媽媽放到我信箱裡~

哈哈~~真係謝謝你們的禮物喔~~



上星期知道萬寧有特價~
所以買左白蘭氏活顏馥莓飲來試試!!!!
特價$115 喔~有manning card仲平d架~~
很多sis 都推薦這個喔~!!!
還有買了美肌之誌既哈密瓜mask~ $39.9呢''*

為食的我仲買左Maltesers~呵呵!!!
仲送左個燕麥餅給我呢!!!! 味道少少甜, 不錯呢!!!

沒有留言:

張貼留言