Cover

20100907

Beautylife Happy 904 Gathering

又一次參加BL既Gathering呢''*
當天相約左譚美一齊去唷~呵呵''

因為係gathering之前去左幾度地方先~
攪到遲左上去, 好彩都仲未開始!!!
上到去就見到LaLa, Coomber, KTY, 雨娜 & 敗家女王~
咁就坐埋一齊啦~!!哈哈~

仲有雨娜親手整既Cookies 添呀!!! 多謝雨娜~ 好好味架!!!


等埋神秘嘉賓就開始啦''*
今次既神秘嘉賓就髮型師阿Jay, 佢同我地示範set頭既技巧~
仲有我地既Angelbella 做今次Model 呢~
LaLa個丸子頭好得意喔~~~


另外仲有Coomber 做Model 喔!!!
佢哩個晚裝頭set得好靚呢~


教完我地set頭之後就開餐啦''* 有好多好味既野食呢!!!
仲有最後先出場既蜜糖雞翼~ 一陣就冇哂lu''*
真係手快有手慢冇呀!!! 好彩譚美同雨娜佢地拎多d黎同我地share呢~


食完之後開始玩遊戲啦!!!
睇下有幾多禮物___''* 真係多謝d sis 拎出黎玩game &抽獎喔~


本應有其他game玩既...不過時間唔夠就淨係玩Bingo la''
我發覺我對Bingo 哩個Game真係冇乜運~
不過譚美就中左Bingo呢~~呵呵!!!

跟住就到抽獎環節啦!!!!
開頭黎到個時我地每人抽一張有No. 既紙仔黎作抽獎之用~
我哩張係譚美幫我拎架~呵呵~
我地兩個都中左獎呢~譚美真係好Lucky喔~~~
旺埋我呀!!! 真係恭喜哂呢!!!
每人仲有一大包samples 添~~~



最後點少得大合照呢'' 雖然今次冇咩點同未見過Blogger傾計~
希望下次有機會啦!!! Happy Gathering~


最後真係多謝Admin, Anthony, Wini & 詩詩 今次攪哩個gathering呢''*
我地下次再見啦''*

仲有我係今次gathering同sis 影相靚相喔~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


睇下我今日既收獲先啦''*
抽獎抽中既Olay Set___送左比媽媽用呢!!!


1) 係TZ 既 Vindy度抽中左禮物''*
2) Za Facebook既迎新禮物唷, 都幾多野呢~!!
3) Barbie既一週年送大禮~第一浪禮物'' Lip Gross
4) 唔記得係邊個sis join既抽獎抽中既Mascara
5) 係譚美度抽中既1 Day Cons 喔!!!


之後仲買左Masks 同eye masks喔''*
水份機 & 係Lisa 度買既木馬頸鏈喔!!!!



真係大豐收呢''* 嘰嘰~

沒有留言:

張貼留言