Cover

20100927

我不要被你記住!!!!

有冇比個TOPIC 嚇親先???
相信有留意哩套舞台劇既人都知道架啦!!!

其實佢第1次開既時候已經想睇架啦~
不過冇人陪我去睇, 所以冇去到''*
今次佢加開, 咁難得既機會就一定要買飛睇啦!!!

約左2個朋友去睇, 得葵青劇院做咋!!!
買左$200 既飛....''* 好期待喔~


佢係一套講愛情既舞台劇!!!



有著你我年青歲月的影子,那些片段都留下來,散不去...
當愛情消失了,我不要被你記住...


我覺得不錯丫...好多笑位'' 都領晤到唔少野!!!!
睇完之後覺得 周柏豪 真係好型仔丫''* 迷上了.....


最近仲購入左好多SIS講既....
我的美麗日記拉提MASK, 仲有眼藥水一支!!!


哩支眼藥水係我用開既, 我鐘意佢涼涼地既感覺~
不過佢越黎越貴, 我初初用個時係30幾蚊架咋'''!!!
宜家佢話特價左都係43蚊...'' @@ 貴到........

我仲係深圳東門度買左件衫比IPHONE TIM'' 哈哈!!
係我愛既POOHPOOH喔~!!! $30 人仔咋~

雖然唔係堅野'' 不過都好似樣喔!!!
粗用都好抵呢~!!!! 靚

沒有留言:

張貼留言