Cover

20100908

挪亞方舟半天遊 + 是日晚餐~深井燒鵝

上星期的假日...又係我地既郊遊樂啦''*
今次既目的地就....挪亞方舟啦!!!

不過今次我地去到個時已經太晏啦....
冇時間去大自然公園同埋去影夜景, 真係失策呀!!!!
但係今次我地都玩得好開心呢''*

首先我地係中環搭柏麗灣架船過去~
去到就即刻係對住青馬大橋個景影下相先啦~
(個日仲著左新買既長裙tim呀)


跟住就係柏麗灣個度影下相''*
不過有個人話唔影得相架wor...但係又唔擺個牌係度話比人知~
好彩佢係係我地影完之後先話唔比~呵呵!!


之後就沿住公園行去挪亞方舟個度啦''*
行到中途又影下相咁啦~
哩個地方係必經既地方, 個個都會係個度影相!!哈哈~


去到就買飛啦....''* 等齊人就入去嚕!!!
我地只係去左 方舟多媒體博覽館A, 神舟聖殿, 方舟劇場 & 雙頭城堡''*


有雙頭烏龜同埋單眼魚''* 仲有一隻大既非洲龜~!!!

之後都係去個D館度睇下佢地介紹挪亞方舟~
同埋睇3D, 4D 既片, 都係有宗教成分既''*
玩到6點佢地閂門我地就走LU''*



臨走個時我地仲係個佈景版前影左張好攪笑既相喔!!!
哈哈~!!! 你地睇下~ (不過將D朋友打左格仔呢)


哩張相影左3,4次先成功架!!!
因為我地係SET 腳架黎影既~睇返都覺得好笑呀!!!哈哈~


跟住就搭Shuttle Bus 去荃灣再轉小巴落深井啦!!!
哩個即興晚餐....''* 我地揀左去食裕記~
睇下我地食左d咩豐富晚餐啦.....


係九大簋黎架'' 不過有個炒青菜冇影到''*
真係好豐富又好味呢~
食完晚飯就去左發記食甜品!!!! 呵呵~



今次既旅程不錯呢...下次我地既目的地就係長洲啦!!!
希望大家多多支持喔!!!! =]

沒有留言:

張貼留言