Cover

20240620

養康中醫館新出中藥藥膜超驚喜,原來暗瘡都可以敷中藥mask!

最近皮膚不太好,額頭出左好多暗瘡,想搵間醫暗瘡既中醫睇睇!
一問親戚就介紹咗中環養康中醫館嘅中藥藥膜療程比我,
上網睇知道佢哋嘅醫師團隊有多年經驗,專治暗瘡及婦科調理,
完全啱哂我嘅情況,於是我就上去試咗做中藥藥膜面敷,改善面上瑕疵!






















養康中醫館嘅醫師喺註冊中醫師,把脈前會先望聞問切,
了解我嘅問題情況及做「中醫把脈」,之後針對性地開藥,
可收扶正驅邪、調理臟腑氣血功能、固本培元之效!

而我嘅原因都係內分泌失調,睡眠不足,陰虛所致,
醫師依照我嘅情況針對我嘅身體狀況地開左5日中藥比我調理!
一般輕淺病症三五數劑,取效即止,不需療程!

慢性病或一般都市病則需較長時間調理,效鞏方止,30天為一療程!
而養康中醫館既濃縮中藥由有GMP認證既藥廠生產,
既安全又有效,無重金屬,食得安心又放心!
佢哋嘅濃縮中藥係藥粉嚟,加熱水待溶後再攪匀就飲得,非常方便!






















完成中醫把脈後就再做中藥藥膜改善額頭暗瘡問題!
暗瘡嘅成因複雜,有內因及有外因,主要喺内分泌失調、飲食不調;
而外因包括長期使用含化學化妝品,面部油脂分泌旺盛,面部肌膚易敏感等等!

養康中醫館亦擅長治療暗瘡青春痘等皮膚問題,
同時專門調配左一系列中藥藥膜,為都市人嘅敏感皮膚提供一個純中醫中藥療法,
中藥藥膜喺以中醫處方嘅特效複方中藥藥液而成,有效抗油袪暗瘡,藥性溫和!

呢一系列嘅專用中藥藥膜,用左唔同中藥藥方調配,
有消炎、改善暗粒、暗瘡等問題,絕對係養康中醫館嘅秘方,
係出面真係好少見有中藥藥膜呢樣嘢!






















敷上15分鐘,完全無不適感,有少少涼涼地及中藥嘅味道,
敷完清洗後姑娘仲會幫我針清,清走突左出嚟嘅油脂粒,皮膚即時滑左,
暗瘡位置無再紅腫,撫平左好多,呢幾日發現暗瘡同暗粒都少左!






















中藥藥膜療程特別適合以下人士:
- 長期接觸化妝品的女士 面部異常敏感 (面部持續發紅)
- 長期生暗瘡 (痤瘡,痘痘) 的患者 (試過多種方法,屢醫無效的人)
- 面部油脂分泌嚴重人士
- 因內分泌失調引起的暗瘡 (需配合內服中藥及外治法)

嚟緊真係需要去養康中醫館覆診,敷藥膜,
同時內外一齊治療,希望可以完全解決暗瘡及內分泌失調嘅問題!

養康中醫館
地址:中環域多利皇后街4號利隆大廈402室
網址:https://honscmc.com/


#養康中醫館 #honschinesemedicinecentre #中醫 #chinesemedicinecentre #婦科調理

沒有留言:

張貼留言