Cover

20201022

❤ TOM FORD.SOGO Thankful Week 優惠套裝 ❤

呢排得閒就上網睇下有咩新野出左,
咁岩見到網上面好多人介紹 Tom Ford 立體柔光氣墊粉底乳﹐心思思想買黎試下!




















本身我都用緊佢個 primer 同胭脂,
只係用呢兩樣都做到簡單透亮妝容!






















呢支妝前乳帶有珠光成份,
薄薄塗一層就已經OK~~~






















就算唔化妝淨搽佢個妝前乳都好有光澤感,
上埋底妝仲好貼服!

















另外個胭脂顏色係自然既粉色,
仲有少少閃粉架,好靚又唔誇張,係我喜歡既顏色!


















好多朋友講個到粉底乳好好用﹐搞到我真係好想試! 
咁岩見到佢哋SOGO Thankful Week 做緊超抵優惠,我就睇中咗呢set 皇牌底妝組合裝﹐
有齊哂粉底乳、primer、唇膏,同埋我一路都好想試嘅 Tom Ford Research 系列,
只係 HK$1,510,原價係 HK$2,560,差唔多平左成半呀!






















仲有好多款唔同set做緊優惠﹐一定要即刻去掃貨!
你哋都快啲去 Sogo 或者佢哋 e-store 睇下啦!


 ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥


歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssssMamibuyshe.comUBlog


Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言