Cover

20200924

❤ 給寶寶最好的 ‧ 我就揀德國有機奶粉 HiPP喜寶 ❤

媽媽們應該仲好深刻,早前新聞報導咗一份本地奶粉測試報告,
而呢份報告瞬間就成為媽媽谷既熱話,引起大家熱烈討論,
特別係發現有幾隻貴價奶粉都驗到有基因致癌物!

所以話,貴都唔一定好,而且係BB食落肚既奶粉就一定要揀隻係安全可靠。
為左寶寶既健康同安全,做完 research 同分析之後,
我就幫麥皮姐姐就由其他品牌奶粉轉揀德國有機奶粉 HiPP喜寶!






















其實我身邊有好多媽媽都係俾寶寶們飲HiPP有機奶粉,
佢唔只係全球銷量第一,仲係本地檢測報告中安全第一,
所以我同身邊好多媽媽朋友都一致認為係最好、最安全! 




















至於點解話係最好、最安全?
我呢排都問咗身邊飲開 HiPP既媽媽們,再綜合多啲唔同渠道既資訊,
希望都可以幫到各位做緊功課既媽媽: 


✨HiPP 喜寶既有機奶源係世界上只有1%奶粉為有機奶粉,所以非常矜貴,
只要曾經注射過激素,牛牛就不能生產出有機牛奶 

✨部分媽媽都同我分享過,好欣賞HiPP對有機既原則。
有機係講求尊重大自然,愛護動物同生命,
所以HiPP既有機牛牛係可以喺森林自由自在咁走動,唔似人工牛咁被困喺細小既空間,
吃喝的是有機三葉草同山泉水…更加唔會俾牛牛打抗生素或者荷爾蒙針 






















另外,HiPP仲係全港唯一含HMP真正母乳益生菌既奶粉,
而HMP係咩黎? 又同HMO有咩分別?等我話多啲俾大家知: 

✨HMP係HiPP既全球專利,真正源自天然母乳既天然抗體,
可以幫寶寶建立強壯的免疫機制,抵抗病菌,減低呼吸道同腸道感染風險

✨坊間奶粉所加入既HMO母乳低聚糖其實係基因改造成份,所以歐盟有機認證禁止加入!
所以,如果真正想為寶寶健康,就要識揀安全既HMP,同埋全港唯一有HMP既HiPP!

俾多個重要資訊大家:
✨買HiPP記得係買香港原裝行貨呀!
因為原裝行貨先係用恆溫運輸,由德國直送到港,確保母乳益生菌唔會受到溫度同濕度影響,保存HMP天然活性營養既有效性,發揮最大功效! 


















而家麥皮姐姐好鐘意飲 HiPP 喜寶奶粉,
腸道每日都好健康,日日都有靚 poopoo,仲越嚟越好肉地添! 

媽媽們有興趣比寶寶試下有機奶粉,可以到以下網址登記試飲:
https://bit.ly/3mbsmGU (10月7日截止)


#HiPP #HiPPHK #HiPP喜寶 #喜寶 #全球No1有機嬰幼兒奶粉 #唯一真正5星安全奶粉 #為了我的No1_BB選擇No1的HiPP #有機奶粉 #香港奶粉 #德國奶粉 #安全奶粉 #奶粉 #hkbaby 

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBlogspotESDlifeFanPieceGirlssssMamibuyshe.comUBlog


Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too 

沒有留言:

張貼留言