Cover

20180723

留住我的幸福.孕記 ❤ FAB STUDIO

第一次懷孕真係特別緊張~
黎到差不多 35w 就發現原來麥皮妹妹好快就出黎同我地見面啦!
望住自己個肚一日一日咁長大,心情真係難以形容"*



























宜家好多媽媽都會為自己影返一輯孕照做紀念;
所以我也不例外,當然要同麥皮爸爸、麥皮妹妹影返輯!















今次揀左左去位於火炭既 FAB STUDIO 影孕照~
佢地攝影師同化妝師都係女仔黎,所以影相個時都唔會覺得尷尬!

係 STUDIO 影佢地有齊道具同背景;
有黑白色背景、花花牆等等....


















佢地有提供唔同既拍攝服飾;
自己帶打底衫褲上去就得,或者帶自己想影既衣服同物件~


























整個拍攝過程係 2個鐘,頭 1個鐘左右會係化妝 SET 頭~
專業既化妝師幫我化左個簡約既妝容,好精神呢!

跟住就開始拍攝啦~
PACKAGE 係包左 3套衫,其實都夠時間影幾個造型"*


























係影既時候老公係旁邊 STANDBY
就可以幫我影下花絮,細心既攝影師會幫我整理好衣飾;
仲教我擺 pose!


























我就揀左黑白兩套唔同風格
一款柔情一點,另一款就型格一點!
魚尾款式可以突顯到大大既肚皮,真正既 S字型~

















另外仲試左飄逸既感覺
因為老公喜歡紫色既關係,就揀左紫色布;
感覺也不錯!


























最後呢套衫好似個人寫真咁~
好靚好有媽媽既感覺!


























大家仲可以準備 D 道具去影架~
冇帶都唔緊要,佢地都有少量可以比你地用!
我地就用積木玩具砌字黎影相"*


























其實孕照唔止係媽媽同寶寶影既紀念;
爸爸都要一齊參與,跟肚裡面既寶寶一齊影第一輯【全家福】

















仲有一個月就卸貨啦~
呢輯係我地既第一輯家庭照;
影得好美好溫馨,多謝 Fab Studio 既攝影師同化妝師喔!


























佢地唔同既 package 包唔同既產品;
有掛牆油畫、相架、相簿等等....

影完之後約一星期就收到 email 比我地揀相~
只係需要用電郵同佢地溝通就得,唔駛大肚婆行黎行去;
修圖檔同原檔仲會以 CD 方式速遞比你架,大約 2-3星期就收到,都幾快手下"*


Fab Studio
https://www.hkfabstudio.com
https://www.facebook.com/fabstudiohongkong/


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEFanPieceMamibuy 
MyCossipshe.comSinaStyle-TipstheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too

沒有留言:

張貼留言