Cover

20170911

【RK❤WEDDING】心心眼的註冊婚紗‧型格男禮‧花球

話說今年雙春兼潤月, 絕對係好年"*

而我跟男友都有共識就來個閃婚~~
經過相量後我地決定今年 10月係婚姻註冊處簽紙先, 下年才補擺酒!!



























始終係結婚都想靚靚的著婚紗禮服影下相;
最後由朋友介紹就去左係觀塘既【Carmine Dress】度試衫~~

係黎之前都上網 search 過 Facebook, 睇過佢地既婚紗禮服款式, 都幾合心意!!!
而且好多 B2B 都特別對佢地既男禮非常滿意, 仲大讚既添"*


























一入門口就見到好多男士禮服, 款式都幾型格下!!!
仲係宜家好 HIT 既韓式西裝, 有淨色款, 格仔款, 暗花款, 全部都係修身既剪裁~~
無論你想要英倫風, 復古風定係韓式型格風, 呢度都有齊比你揀"*

男禮既款式認真多, 果然岩哂我個貪靚姿整既未婚夫;
所以佢都急不及待即刻去揀款先!!!


























由於未婚夫都算係肥仔一名, 上黎之前都怕無佢既碼;
好彩 Carmine 呢度由 S-XXL 都有齊, 之前擔心既野真係多餘既!!!

呢套棗紅色暗格西裝馬甲就係佢地既自家設計既限定款式~~
設計真係非常修身, 著上身都唔覺係肥仔既身型來"*



























睇佢 chok 住黎試禮服就知道佢十分滿意啦!!!
未婚夫仲大讚佢地既禮服既質料好好~~


























另一款同樣係自家設計既款式,
跟棗紅色既款式的一樣, 只係顏色唔同!!!

深藍色暗格禮服亦好型格, 領位仲用左啡色來突顯;
著出黎好 smart, 估唔到未婚夫都著得幾好睇喎~~


























最後再試多兩款其他淨色款既~~~
寶藍色同深棗紅色都係今季大熱既顏色, 同樣係顯瘦的款式!!!

試左咁多套, 你地估唔到估佢最後揀左邊套呢??
最後話你地知啦"*


























有男士禮服, 梗係有襯衫用既配飾~~~
呢度既韓式煲呔, 口袋巾, 皮鞋既款式都非常多, 想點襯就點襯!!!
絕對會令人心大心細架"*

(準老公們黎到一定極度興奮, 終於唔係做配角啦~)























店員仲話最近返左新既皮鞋款;
仲要係男士們既恩物, 就係【增高自信系列皮鞋】

內設左內增高鞋墊, 英倫風格襯埋韓式西裝, 絕對係型呀!!!
碼數由最大得 43碼, 價錢只係 HK$399 至 HK$499, 男生們值得考慮入手"*
可惜未婚鞋夫腳太大無得買嚕~~

























未婚夫終於試完到我試婚紗啦~~~

因為只係註冊個日著幾個鐘同埋影下相, 都希望以輕婚紗為主;
呢度既婚紗款式唔算多, 但係上黎之前都睇過下, 都有幾條都好岩我心水!!!


























每個女生一定必試一條魚尾款~~
本來自覺自己 PATPAT 太大, 肯定著唔落魚尾款婚紗!!

好彩呢條都剛剛好著得到, 而且仲好修身;
加上係 LACE 款更加令我心心眼, 可惜未婚夫覺得唔太襯我~~~
但係我個人就覺得幾好睇啦"*


























再試另一條短身婚紗配透薄長拖尾款;
掛頸既款式有點復古的味道, 同時內短外長又帶有新潮的感覺!!!
不過我本身背太厚, 膊太橫, 穿上去有點不好看~~


























最後就試左一條我一早睇中左既婚紗款啦~~~
一字膊LACE 婚紗, 設計十分簡約, 全條都係清清的蕾絲款;
腰位有一條蝴蝶結絲帶, 有顯瘦既作用"*

一字膊仲令我既手臂睇落冇咁粗, A字裙又可以遮到我既大 PATPAT!!
全部係我既心水, 簡而美的款式, 加埋個粉色花球作點綴;
就連未婚夫都大讚呢條我著得好睇呢~~

相信大家都估到我最後就係揀左呢條婚紗係註冊時著啦"*
真係一眼就睇中呢條, 唔駛再左揀右揀啦!!!






















除左婚紗, 佢地都有唔同既晚裝款式;
可惜今次我只係需要租婚紗, 所以無時間試埋佢地!!!
望落款式都不錯喔~~


























試好衫就去睇下d 絲花球啦~~~
佢地有一個 Corner 位擺滿哂唔同既絲花同埋一個個花球及手花"*

原來佢地既花球係自己整架, 可以按客人既喜好特別訂製;
真係令人花多眼亂丫, 攪到自己好似置身花林之中!!!


























個人就最喜歡粉色系既花球啦~~
唔同花款拼湊成既花球都好靚好特別, 真係個個都好想要!!!
看來都係度親訂造一個, 價錢都係大概三百至四百左右"*



























最後開估啦~~~
我地就揀左我最岩心水個條婚紗同埋棗紅色暗格禮服啦!!!!

仲多謝美美既店員幫我地影左張靚相;
調一調色後好似變左影韓式既 pre-wedding 相啊"*
(PS: 佢地既花花牆真係好靚~~)

係同一間就揀哂岩心水既婚紗, 男禮同花球, 慳返唔少時間黎準備其他野!!
好期待註冊個時再影多D 靚相~~



寫埋佢地既資料比大家先~~
Carmine Wedding Dress & Suit
https://www.facebook.com/carmine.dress/
地址:觀塘成業街20號怡生工業大廈 6/F A03



♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

BeautyExchangeBeautyLifeBlogspotCosmoELLEFanPieceiTrial
MiniwiseMyCossipshe.comSinaStyle-TipstheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too

沒有留言:

張貼留言