Cover

20170424

外敷薰蒸健髮絲‧改善脫髮問題 ❤ 德善健髮

你地有冇發現自己既頭髮好似越甩越多;
有時好快就出頭油, 攪到髮絲好油好唔舒服咁!!!



















早前就去到銅鑼灣既德善健髮度護理一下頭髮同頭皮"*
聽朋友講佢地係用中藥黎醫治各種頭髮問題架~~
好似頭油、頭瘡、頭皮敏感、脫髮問題等"*

德善健髮係【德善醫療集團】其下既頭皮護理生髮醫療機構!!!
聽落好似好專業喎, 上網做左資料搜集, 原來佢地係由中醫團隊主理;
要治標治本由根源解決問題, 果然同坊間聽落的生髮中心有不同~~


























首先先進行頭皮分析"*
利用儀器檢查一下頭髮, 頭皮及毛囊的情況~~

頭髮及毛囊情況都算不錯, 頭皮有少少敏感同埋頭油既情況;
脫髮問題亦不算嚴重, 先著重一下護理便可"*



























完成頭皮分析後, 他們安排了我去見中醫師, 醫師幫我把脈, 了解我的身體狀況後
針對我的問題開了一條屬於我的中藥外敷處方比我~~~

係接受純中藥外敷薰蒸療程前, 他們先排晶體物理去角質治療給我;
解決頭皮敏感, 頭油多, 脫髮等問題"*

來到這間頭髮護理房間, 地方挺大又整齊;
而且設備齊全, 係呢度就可以完成哂所有頭髮護理療程, 私隱度高, 唔駛走黎走去!!!


























首先會進行晶體物理去角質治療"*
它以高壓噴氧配合鹽晶體所產生的衝擊力, 達到去角質, 深層清潔的作用!!!
仲有助去頭瘡, 頭皮屑及油脂等功效;
又可以刺激頭皮層細胞的再生機能, 刺激血液循環, 加強頭皮細胞的新陳代謝~~~
最重要係可以促進頭髮生長"*

做既時候治療師會利用高壓噴氧噴鎗係清潔頭皮;
感覺凍凍的, 沒有痛楚感, 而且好快就完成, 做完療程後即時覺得頭皮好似做了一次深層清潔,
清爽了很多!!!

呢個療程適合頭皮過敏, 頭瘡, 頭皮油脂不平衡人士~~
可舒緩頭皮過敏症狀, 改善頭皮油脂分泌及去除多餘頭皮屑, 幫助殺菌及抑菌"*
正好適合頭皮有敏感同頭痕問題的我"*


























之後就到純中藥外敷薰蒸療程~~~
外敷用的中藥料是用很多名貴上等藥材製成的;
而且呢個中藥料係由中醫師為我調配"*

今次我所用既中藥外敷係可以幫助消炎, 控油, 殺菌及抗敏功效~~
敷既時候暖暖的, 更會用埋儀器協助, 使頭皮毛孔完全吸收到中藥的有效成份;
直達相對應臟腑來達至最佳治療效果!!!


























敷完之後有一陣陣既中藥味道;
而且會維持好幾天的喔!!!
護理後髮絲清爽又乾淨, 頭上仲頂著 "光環" 呢~~















最後做埋個生物極光治療就完成架啦~~~
今次治療師幫我揀左黃光燈, 有助消炎及改善頭皮敏感既問題!!!!



























整個療程約 2小時左右~~
完成後頭皮涼浸浸並帶有中藥的味道, 頭髮清爽又有光澤感!!!
之後個幾日頭油都少左, 整天都可以保持亮滑既頭髮"*

其實頭髮同頭皮護理真係好重要;
今次來到德善健髮真是有一個新體驗, 平時Facial做不少, 想不到原來頭皮都要做 "Headcial"
頭皮護理真是要多多關注, 一個月做一次頭皮護理, 保障我頭皮的健康!!!

隨住年紀增長, 新陳代謝減慢, 脫髮問題就會越來越明顥~~~
唔想咁快有脫髮問題, 就要去正視同埋好好護理啦!!!


德善健髮
http://www.chineseessencehc.com/
https://www.facebook.com/ChineseEssenceHC

***療程由該品牌提供***


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceiTrialMiniwise

MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinaStyle-TipstheZtyleUBlog
WeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too
 
 
    

沒有留言:

張貼留言