Cover

20170127

新一年‧讓肌膚有個新開始 ❤ SK-II 新年鳳凰限量版神仙水

每年農曆新年都係一個開心既日子;
可以放長假又有利是逗係一件好高興既事, 亦寓意新既一年開始!!!

有用開 SK-II 既都知道, 佢地每年都會幫神仙水換上新裝"*
今年就結合左日本墨流藝術既風格來設計~~~





















以金色盒包裝, 非常有貴氣"*
再以日本墨流藝術 Suminigashi 設計出鳳凰圖形;
代表新一年猶如鳳凰般展翼重生, 望鼓勵女性掌握自己肌膚, 從而改寫命運!!!



























瓶身上既多彩鳳凰係象徵住新一年重生;
全新設計是啟發於日本墨流, 由彩墨及水交織而成, 創造出獨一無二的藝術作品!!!
喻意自己每個決擇都是專屬自己無可取締, 造就今天的你, 鼓勵女性改寫命運活出自己的色彩"*

2017年係我既轉捩點, 要重新為自己既將來出發;
希望我亦可以好似 SK-II 呢隻鳳凰咁係新既一年重生, 仲可以好好掌握自己既命運~~
我相信黎緊會有好多唔同既挑戰等緊我"*















SK-II 護膚精華蘊含超過 90% PITERA™ 天然酵母萃取液;
可以全面改善五大美肌範疇:細滑、緊緻、抗皺、白皙及光澤度
從而達至晶瑩剔透的效果!!!

每日係化妝之前我都會用神仙水做個 QUICK Mask; 
敷完之後肌膚狀態會穩定返, 而且皮膚仲好細滑柔嫩, 毛孔都收細左!!!!



























到之上妝仲會非常貼服唔浮粉~~
只係敷 5分鐘就可以幫皮膚做到 5大美肌!!!
新年拜年前一定用神仙水, 新一年比肌膚有個新開始丫"*



















節日限量版既【新年鳳凰限量版 PITERA™ 體驗超值套裝 (HK$690)】包括:
護膚精華 75ml‧R.N.A.立體緊緻精華霜 15g‧淨肌護膚潔面乳 20g‧護膚潔面啫喱 15g
絕對是送比親朋好友既最佳新年禮物, 等佢地都同我一齊有個新既美肌開始"*



SK-II HK
http://www.sk-ii.com.hk
https://www.facebook.com/SKIIHK


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceiTrialMiniwise

MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinaStyle-TipstheZtyleUBlog
WeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too
 
   

沒有留言:

張貼留言