Cover

20160825

換個新髮色新髮型‧換個好心情 ❤ SALON BOKU

平時剪頭髮我都係講心情~~~
好多時都係突如其來想轉下髮色及髮型!!!


























今次又係一樣, 突然間想剪短頭髮轉換下形象;
就黎到係上環既 SALON BOKU 搵髮型師 Daniel 攪攪新意思"*

其實我有好多朋友都係係呢度剪頭髮架~~
呢度設計時尚得來帶有復古感覺, 仲擺放左唔少 "玩具" 添!!!


























跟 Daniel 溝通好我想剪短至肩膀左位置及將髮色染返 Balance 既啡 Tone;
佢就立即手起刀落咁幫我剪短髮絲啦!!!!


























一剪就剪左好多髮絲, 即刻輕左又清爽左!!!
其實剪既時候剪左唔少不同層次既 layers, 令髮型更立體~~~
唔駛再咁累贅啦"*


























之後就染髮啦~~~
因為本身髮色係之前輕過漂染, 變成兩種顏色;
所以面層深色髮色既會染淺啡色, 而底層金色髮色既就染深啡色!!!


























染完出黎既偏淺啡金色, 絕對係我平時喜歡既髮色黎!!!
而底層係較深既啡色, 望落好有層次感;
再過一排等髮色 Fade out 後顏色就會貼近返架啦~~


























最後 Daniel 仲會幫你 set 埋個靚頭先比你走!!!!
佢幫我整左個我好少可會 set 既頭, 而且好有心機咁幫你設計"*

即時變得好斯文好 OL Feel ~~
而且呢個髮色好日系感, 長度剛好, 成個人清爽哂!!!


























平時我都係自己夾直向內彎, 睇得到那層次感!!!
比之前的髮型顯得更特別, 而且容易打理"*
十分喜歡呢, 多謝 Daniel 幫我剪左個心水髮型~~


Salon Boku

地址:上環文咸東街78號華東商業大廈 2101室
電話:3151 7575

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceiTrialMiniwise

MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinaStyle-TipstheZtyleUBlog
WeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Pomote Your Page Too
  



沒有留言:

張貼留言