Cover

20150112

連身裙控。網購心水物 ❤ ZALORA

每星期我都會花上不少時間去網購~~
看看有沒有心水的衣飾, 真係可以慳返不少出街 shopping 既時間;
又可以舒舒服服安坐家中就買到心頭好!!!!


























作為連身裙控既我, 大半個衣櫃內都係長長短短的連身裙''*
無論淨色, 短身連身裙, 長身連身裙, 花花圖案等等都有不少款式!!!
而不少款式都係網購回來的喔~~~

雖然有時會衣不稱身或有瑕疵;
但係都有不少係不錯的呢''*






















ZALORA 係其中一間我經常網購的店~~
就連我公司的女同事都常常買你們的衣服及鞋子呢!!!
相信大家都同我一樣對 ZALORA 十分認識的, 不用多加介紹''*























係搜尋心水衣飾既時候, 突然發現....
原來 ZALORA 自己都有自家品牌的衣飾的呢!!!
價格亦不太昂貴, 看看有冇岩心水先~~


























ZALORA 自家品牌有不少連身裙的款式呢!!!
斯文的有, Causal 的有, 隆重的也有, 真係花多眼亂~~
而且同一款式的連身裙也備有不同顏色, 令人 shopping 癮上升.....


























臨近新年, 大家都會購買新衣物去迎接新一年~~
而 ZALORA 自家品牌亦設有一些 CNY Collection 給大家選購;
大紅大紫的款式夠哂應節吧!!!!


























除了衣物外, ZALORA 自家品牌仲備有飾物, 手錶, 鞋履, 手袋等....
真係很多種類及款式, 應該有一款會係你心水之物吧!!!





















而我就看中這條貼花連身裙~~
感覺既可飲宴穿著, 也可以去 party 時著!!
最著要是價錢並不貴, 那就乖乖加到購物車內了''*




















另外這隻白色雙圈蝴蝶結手錶亦是我心頭好!!!
手飾加手錶的設計十分時尚, 金色配白色更顯優雅高貴感~
最喜歡那蝴蝶結的啦, 特別喜愛''*

順帶一提, 係 ZALORA 購物滿 HK$150 就已經免費送貨送到你家裡;
用上的速遞都要好快送到的順豐及黑貓宅急便, 落單後好快就可以收到貨品架啦''*
仲可以揀貨到先付款的喔, 真係超級方便的說~~~~

除此之外, 收到貨後有唔鐘意或不對辦的話都唔駛驚;
因為佢地設有 30天免費退貨, 無論係咩原因都適用, 只要未剪牌及未穿著過即可!!!!
連同原有包裝一併退返去 ZALORA 香港辦公室就 ok 架啦''*

有夠吸引對吧???
講左咁耐, 我都要去繼續 shopping 啦!!!! Bye Bye~~~


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceFnBiTrial
MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
   

沒有留言:

張貼留言