Cover

20141202

送給我愛的一份小心意 ❤ SK-II

話咁快又12月啦~~~
仲有 20 多日就到大家都好喜歡既聖誕節啦!!!



























商場已經佈置左好多不同既聖誕裝飾品!!!
令聖誕氣氛越來越濃厚呢''*





















早前預覽左 SK-II 的節日限定極緻盛禮~~
這套就是他們特別推出的四款【聖誕悅目花卉限量珍藏版】的神仙水''*

SK-II 與 2013 台北美術獎大獎得獎者 - 黃博志先生攜手合作的限量版產品;
以描繪大自然和精緻迷人花卉圖案點綴神仙水經典霧面瓶身!!!
真的很值得收藏的喔~~~



























四款分別係:
❤ 代表熱情的紅色鬱金香
❤ 代表優雅的紫色繡球花
❤ 代表慈愛的黃色小蒼蘭
❤ 代表智慧的深綠色柏樹
























我亦準備了這支限量珍藏版男士活能護膚精華送給我的最愛''*
同樣蘊含 SK-II 經典成份 PITERA, 更特別加入男士專屬之冰爽配方;
由內而外提昇肌膚健康光澤, 改善膚質及撫平皺紋~~~

一瓶便可改善男士5 大肌膚問題:
偏油。毛孔粗大。乾燥暗啞。皺紋。鬆弛





















等他都可以又靚又型咁同我過一個甜蜜既聖誕節''*
吃一頓聖誕大餐, 一個好味既甜品, SWEET SWEET 呢!!! ❤❤


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


BeautyExchange
BeautyLife
BlogDBBlogspotELLEFanPieceFnBiTrial
MyCossipQoozaQoozaBeautyshe.comSinatheZtyleUBlogWeShare

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
    


沒有留言:

張貼留言