Cover

20140704

要 Slim 飲奶都做到【預備篇】❤ 雀巢牛奶公司脫脂高鈣奶

每朝早都見到同事食牛奶麥皮~
牛奶倒是可以, 但麥皮我真係完全食唔落肚....

同事都說飲奶有好多好處;
皮膚會滑D, 腸胃會好D,又有營養等等~
他們仲建議我飲用雀巢牛奶公司出品既脫脂高鈣奶添!!!



























最近看到這個廣告, 得知連續飲用兩星期係有助改善身形~
加上同事既建議, 等我由下星期開始試下先!!!
希望仲可以趕得及減一減小肚腩~~

原來佢仲要係 0%脂肪架~
可以幫助調節腸道機能, 既健康又有助改善身形~
真係試下都無妨啊!!!

















等我都接受 2星期既 FIT得起計劃先''*
每日飲用 2.5盒雀巢脫脂高鈣奶, 好期待兩星期後既效果喔!!!
遲D 再同大家分享吧~~


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotFanPieceWeShareMyCossip

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
    

沒有留言:

張貼留言