Cover

20140411

與親愛的離別前的日式放題 ❤ 番本日式放題

4月初係我最不捨得的日子''*
我的男朋友要到澳門工作一年多啊, 以後唔可以經常見面了!!!!

所以係臨分別前我地去左食好野, 就係我地都好喜歡既日式放題啦~~~





















今次揀左係旺角區的【番本日式放題】
睇到個名就會覺得應該可以食到番本啦吧!!!
我亦很期待~~



























這間放題有別於其他, 因為他們分別有兩種放題''*
一種就是普通的, 另一種就是每位多加 HK$50 就可以無限任食以上 7款美食啦!!!
如果唔想加 HK$50 而又想食既, 都可以依照以上價錢黎 ORDER 架~~

不過我覺得大家都寧願加 HK$50啦~~
因為我見到有特大赤蝦刺身同埋大大粒帶子刺身, 叫多幾次真係可以番本啦喂''*















場內都很寬敞乾淨, 位與位之間都算闊落, 唔會枱貼枱咁迫!!!!
另外枱底有個勾可以掛起個人物品的啊~~
而服務員亦有很寬敞的位置可以傳菜及收拾桌上的東西''*
不錯不錯~


























一貫放題一樣,會有一疊食物紙可以自行點菜''*
另外 JOIN左升級體驗後, 服務員就將升級體驗既食物紙放低;
連同一粒黃色星星放於枱上証明哩張枱係已【星級】!!!!





















食物種類都算多款式選擇, 以英文字母為代號, 包括:
前菜, 刺身, 壽司, 卷物, 一品料理, 爐端燒, 湯物, 天婦羅, 炸物, 拉麵/烏冬, 甜品及飲品''*


























最驚喜既係這裡竟然有冰梅酒飲啊~~
好少日本放題店有得飲架, 仲要係任飲添!!!
真係要飲多幾杯啦''*















前菜我鐘意就係食枝豆啦~~
而男朋友每次必飲麵豉湯, 哩度既麵豉湯都OK, 唔會太鹹!!!
仲有和風珍味浸白蜆及辣味螺肉''*


























識食日式放題既梗係要 ORDER 激多刺身啦''*
當中包括有三文魚, 甜蝦, 八爪魚, 榮螺, 赤貝, 白玉拖羅!!!
(唔該我要勁多甜蝦啊~)

D 刺身非常新鮮, 黎到既數目同寫紙時一樣, 冇少到~
男朋友鐘意有飯落肚所以叫左幾件壽司及卷物''*
另外一人一個手卷, 紙菜仲係脆脆地, 軟殼蟹都係暖暖脆口的喔!!


























熟食方面就有爐端燒同埋天婦羅及炸物~~
喜歡蠔既我就叫左炸蠔及芝士焗蠔;
炸蠔夠哂脆卜卜熱辣辣, 而焗蠔就好香芝士味, 都算大隻WOR''*


























而以上幾款就係升級體驗既美食啦~~~
必食既一定係大大隻既赤蝦刺身及帶子刺身, 真係超大又好新鮮, 超超超正啊!!!!

忌廉煮藍青口係令我地驚喜的, 估唔到食落唔覺漏, 只係隻藍青口細隻左D''*
羊架方面雖然唔羶, 但係有點"鞋"口, 可能係熟過頭;
另外更附上綠色的醬汁, 係薄荷味道的, 可是我地覺得完全配合唔到羊架既味道, 仲有點怪添~~

蟹粥就真是令人失望啦, 整碗粥冇蟹既鮮甜味外;
而且係非常淡口的, 冇味道, 這個真係需要改進一下啦!!!

 













食到最尾梗係要食甜品啦~~~
一般既雪糕杯及雪糕糯米滋都備有的''*
而我更點了很特別既炸朱古力香蕉, 薄脆皮包著暖暖的香蕉, 味道甜甜的好好味!!!
這個真係必試既甜品啊~

整體黎講店內環境比其他同價既放題店來說係非常好~~
刺身好新鮮, 上菜速度受埋收碟速度都好快手;
熟食大部份都 OK啦, 全部食物既種類都好多選擇''*

而升級美食最推介既一定係刺身類, 叫多幾次就番哂本啦!!!
對大食既男生來說絕對係抵食~
所以【番本日式放題】我都覺得係值得推介大家黎一試喔''*


番本日式放題
地址:旺角西洋菜南街168號3樓全層

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotBlogDBFanPieceWeShare 

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
     


沒有留言:

張貼留言