Cover

20140311

❤❤ 女士要錫身。定期檢查倍安心 ❤❤

女士們要愛錫自己之餘更加要錫身''*
我講緊既係定期去做身體檢查, 預防各種婦科疾病!!!
仲可以更加了解自己的身體狀況~~

由出來工作開始, 每年我都會安排一次簡單既身體檢查~
而今年我更安排了一次女士身體檢查, 詳盡檢查一下各個項目''*
為的當然係自己既健康狀況!!!


















今次於 ESDlife 生活易上揀選了【美邦醫學檢驗中心 - 優越計劃】(計劃價:HK$2,099)
詳細資料: http://health.esdlife.com/bodycheck-plan/female-bodycheck.php

當中所檢查的包括骨質密度, 乳房和盤腔超聲波及超聲波甲狀腺等~
整個計劃總共 69項檢查, 可說是很詳細的身體檢查啊''*

另外仲附送傳統柏氏抹片或孕酮(黃體素)檢驗可選擇~

而且透過 ESDlife 生活易購買身體檢查計劃, 仲有不同既額外贈品送返架~
今次這個優越計劃就贈送 HK$200 百佳現金券或
沙宣乾濕兩用電氣石陶瓷捲髮器乙個(價值$379)





















這個驗身計劃是由美邦醫學檢驗中心提供~
早前我已經預約了星期六到他們位於佐敦薈 11樓的旗艦店進行驗身!!!
當日上到去大約 4點, 已經坐滿哂人啦''*

首先先去登記, 填好個人資料就可以坐低等叫名~~
可能是旗艦店的關係, 人流較多, 所以都安排了很多姑娘在場幫手''*
雖然比較繁忙, 但她們亦很有禮貌地協助有需要的人士!!!















一般進行身體檢查前 6小時是不可以進食的, 只可以飲用清水~
加上其中一項是照盤腔超聲波, 需要急住小便黎進行架''*
所以盡量係上去做 BODYCHECK 前要飲多D 水!!

照盤腔超聲波同時會做埋乳房超聲波及超聲波甲狀腺~
雖然好快就完成, 不過第1次做真係有點緊張呢''*



做完就立即去取小便樣本~
其實係因為急得太緊要, 照完超聲波就快快去洗手間啦''*
最好樣本後就放係收集樣本的籃子裡就OK啦!!



























之後就係簡單既度高磅重, 量血壓~
以及量度骨質密度啦, 這個對女士們黎講都好重要架''*






















跟住就去做我揀左既傳統柏氏抹片~
柏氏抹片係最普遍有助檢驗是否患上子宮頸癌的方法!!
適合曾經有性經驗但沒有懷孕的女性檢查的''*

最後就到我最最最怕既抽血環節~
雖然我係好驚唔敢望, 不過姑娘手勢非常之好;
除左吉入去有D痛之外, 到佢抽完血再抽返支針出黎既少少時間入面係完全冇感覺!!!
我係連已經抽完都唔知啊, 手勢真係好好''*

抽完血之後就完成哂整個 BODYCHECK 啦~~
大概用左 1小時既時間, 如果唔太多人既話其實好快攪掂添''*


其實每位女性最好每年都做一次身體檢查~
就算 Touchwood 有咩事都可以及早檢驗到出黎, 仲有機會醫治好!!
記得要"錫身"啊''*


http://health.esdlife.com/


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotBlogDBFanPieceWeShare 

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
   

沒有留言:

張貼留言