Cover

20140128

型格黑白。時尚又易襯 ❤ TAT x weShare 「襯出我風格」

 一套靚衫梗係要有個合適既手袋去配襯啦~
 相信女士們的家中肯定有好多個唔同顏色, 唔同款, 唔同形狀既手袋''*





















上星期六出席了 weShare x TAT 「襯出我風格」活動
認識到本地手袋皮具設計品牌【 TAT - Treat Anything Tactile】


























品牌創辦人的 Jacqueline 原來係90後女生''*
她細細個就係皮具廠打滾, 形成偏愛皮革這系列的產品~
從而用上對設計的熱誠及天分, 創作出一系列既精緻又玩味的皮袋!!!
能夠帶出獨特的設計及不同風格~~~





















這就是 Jacqueline 第一個出品既手袋系列啦''*
以經典既黑白格及長帶為主題, 更以簡單的圖型:圓形, 方形, 心形, 三角形
令袋身突破了黑白色的沉實感, 走出型格的路線~~~


























還有以黑色為主圓形, 方形及三角形背包;
以傳統的皮革扎染技術製成雲石花紋系列的手袋, 十分有特色!!

另外以豹紋, 斑馬紋, 紅色絨毛的手挽袋及長銀包, 款式既斯文又時尚''*
仲有好可愛的心形散紙包, 備有 4個不同顏色喔~~


























我亦試了兩款手袋~
非常百搭易襯,無論簡約式斯文都可以襯到''*
幾鐘意那心型長帶小手袋喔!!


























大會亦準備了 Mix & Match 小遊戲~
各位BLOGGER 以兩人一組的形式揀選不同衣服及 TAT 手袋來配襯''*
以上這套韓式校園LOOK 正是我跟癲子的作品!!


























各 BLOGGER 都以不同風格的造型去配襯不同的 TAT 手袋''*
每組都很用心配襯, 而且很時尚呢!!!


























最後由小金及Aminn 那組配襯的時尚韓 LOOK 勝出''*
得到 TAT 皮革手挽袋呢~~~


























最後還有自製皮革匙釦環節''*
大會已經預先準好不同形狀的匙釦及工具~~
我們只需用上字母, 數字或圖案的來設計屬於自己的皮革匙釦!!!


























我選了白色心型圖案~
經過一輪努力的揼。揼。揼, 終於完成我的製成品啦!!!
有我跟 HONEY 的名字喔, 第1次整算不錯了吧''*



















最後 TAT 更送我們一個經典黑白格系列小手袋''*
有看到我得到那個款式嗎???
下篇就用上這小手袋帶來小小的配襯吧!!!!


TAT
http://www.t-a-t.com.hk/
https://www.facebook.com/TATbyJAC

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotBlogDBFanPieceWeShare 

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
      

沒有留言:

張貼留言