Cover

20131121

倆口子慶祝生日的好地方 ❤ Dabyida Restaurant and Bar

上星期 4條1 光棍節這個大好日子, 正正是男朋友的生日''*
今次來到位於尖沙咀棉登徑的 Dabyida Restaurant and Bar 享受浪漫晚餐~~





















Dabyida 是一間歐陸情懷的西餐廳~
餐廳舒適優閒, 配上昏暗的燈光顯得更浪漫!!
而且內裡更設有時尚的酒吧, 一班人來 Fine Dinner 都應該不錯''*


























MENU 內大部份都以海鮮及肉類為主~
另外仲有是日新鮮生蠔推介, 仲有 Special 優惠添''*

先先我地揀左 8 隻生蠔, 仲有買6送2 既優惠!!
分別有來自澳洲既 Coffin Bay (HK$42/pc)及法國的 Gillardeau (HK$52/pc)''*





















首先先享用右面較大隻的 Coffin Bay, 味道較重海水味~
然後就到左面的 Gillardeau, 味道帶點Creamy 但不太濃, 不會太漏!!!
兩款都好新鮮呢''*



























另外由於餐廳沒有飲用水供應, 所以我叫左杯 Cocktail 叫 Apple Tree (HK$88)
味道就係蘋果味再加酒精, 味道都算易入口''*

而我們亦有 Order 到一支冇氣既礦泉水 (HK$45)
其實一間餐廳都應該有飲用水供應吧, 要客人購買有點兒焗住order !!





















前菜我地揀選了"香煎法國鵝肝配焦糖鳳梨伴陳醋" (HK$168)
鵝肝不會太肥膩, 口味軟軟淋淋但還未做到入口即溶的效果~
連同鳳梨一齊食又有特夠既感覺, 再配上好Fresh 既沙律菜好開胃''*





















湯方面係我喜歡的 "黑松露菌鮮忌廉湯" (HK$88)
忌廉湯好 Creamy 而且仲一粒粒的菇菌蓉, 好濃郁!!!





















再來就是燒帶子野菌 Risotto (HK$188)
大大粒帶子好正啊, 味道鮮甜美味, 而本身意大利飯既較硬身, 有口感!!!
再加上我喜歡吃有醬汁的飯, 所以這個意大利飯岩哂我口味''*





















再來主菜, 店員推介了 "西班牙黑毛豬伴青蘋果牛肝菌汁" (HK$328)
這樣形底吃黑毛豬也是第一次, 平時都是吃煙燻的喔~

份量好大好足料, 黑毛豬的肉好軟又唔"鞋"口
而且好 Juicy, 配埋個牛肝醬汁真係好夾, 仲唔會覺得油膩~
不錯不錯喔''*


























最後梗係唔少得蛋糕啦~
我揀左 "濃情朱古力蛋糕" (HK$48) 岩哂個意境喔!!!
我仲預先於 BOOK 台既時候叫店員幫助寫上 Happy Birthday~
男朋友都覺得驚喜啊''*

最值得稱讚的是店員預先分付廚房幫我們的食物
分別以半份的形式送出, 以免我們分來分去, 很窩心呢''*

總括黎講, 價錢以慶祝來說就不算太貴, 味道亦很不錯, 亦有驚喜!!
加上餐廳的氣氛不錯, 可以再來呢~~


Dabyida Restaurant and Bar
地址: 尖沙咀棉登徑 5-6 號鋪地下
電話: 2739 1228
Facebook Page: https://www.facebook.com/Dabyida

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk


theZtyleBeautyLifeBeautyExchange
FnBshe.comELLESinaUbeautyQooza
BlogspotBlogDBFanPieceWeShare 

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too
    

沒有留言:

張貼留言