Cover

20130815

新派傳統小吃.送禮佳品 ❤ 古法烘焙

小食.甜食.係我不能缺少的食物''*
為食既我真係無時無刻都想食野, 特別係甜野啊!!!

早前得到【古法烘焙】作試食邀請~



來到位於荃灣的荃新天地鋪頭~
鋪頭裝潢得帶點古色味道, 內裡除了新派傳統餅食及禮盒外;
仲有手製曲奇餅及好出名的古法雞蛋仔, 可惜當日去到師傅已收工啦!!!
錯失了一嘗的機會''*



最後經店長一番推薦, 就帶左以上四盒回家試試啦!!!
包括:鳳梨酥, 豆沙老婆餅, 原味鳳凰卷及杏仁批

❤ 鳳梨酥



一盒有八個鳳梨酥, 獨立包裝好方便食用''*

切開一半後見到啡啡黃黃的鳳梨餡, 味道很淡很淡, 不覺得甜膩!!!
口感煙煙韌韌, 皮不算厚, 很適合家中老人家食用~
可是我不太喜歡呢~

❤ 原味鳳凰卷

一盒有十二件的獨立包裝~

鳳凰卷鬆脆, 味道跟平時的一樣!!
食個時都係跌哂D 碎架~
普普通通, 沒有什麼特別''*

❤ 豆沙老婆餅


一盒十個獨立包裝~

這款是店長推介的, 係外間亦很少見到豆餡的老婆餅, 十分特別!!
口感亦是煙煙韌韌的, 餡多皮唔厚, 而且係減甜的款式~
味道都不錯, 愛吃豆沙的一定要試''*



它的外形真係好似豬鼻~
我亦忍不住來拍一張扮豬的相啊''*

❤ 杏仁批

一盒十二條獨立包裝~

它是店內最受歡迎的食品, 杏仁批是脆脆底加上一層薄薄的蛋白脆糖~
而且它亦是減糖的款式, 味道不會太甜, 而且批底好脆化!!
配上甜甜的蛋白脆糖及杏仁片, 很有口感''*

喜歡吃甜的我非常喜歡這款杏仁批!!!
連家人都說這款最好吃, 所以一定會再回購啊~~



吃這些中式傳統餅食, 當然要配返杯中國茶啦~
自製一個中式 High Tea 噗一噗!!!

總括黎講, 他們的餅食都是少甜少油的食品~
非常適合貪吃的老人家, 送禮佳品啊''*

古法烘焙新鋪將於9月中旬於ISQUARE 7 樓704號鋪開幕~
到時唔駛去到荃灣咁遠都買到啦''*


古法烘焙
荃灣楊屋道1號荃新天地G31 地鋪
https://www.facebook.com/gufahbakery


♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言