Cover

20130508

通一通。趕走頸緊膊痛 ❤ La Beauty switzerland

身為OL 的我, 一整天都對著電腦工作''*
經常攪到頸緊膊痛, 何其辛苦~~
所以決定去RELAX 下, 鬆一鬆, 通一通淋巴!!!

早前來到 La Beauty switzerland Relax 一下~
位於銅鑼灣Time Sqaure 附近, 都算易搵~



一走進店內就是Receiption 的位置~
另外兩旁就是Consult 房間及存物櫃的地方!!



店內不算太大, 不過燈光光猛,而且十分整潔''*
填好個人資料後, 就可以進入房間啦~

房間內不大, 但很整齊乾淨!!
備有毛巾可以包裹, 仲有衣架可以掛上衣物~

脫去衣服躺上床就開始啦~~
今次我只做【肩頸人手通淋巴排毒】

美容師先清楚肩頸位置~
其後就開始塗上按摩油作人手按摩啦!!



主要的重災區當然係肩的位置啦!!!
美容師一按就知道我的淋巴閉塞的情況都幾嚴重~
所以她稍為用力地推及盡量幫我按鬆一些''*


而有些位置還聽到 "咯咯" 聲, 明顯淋巴位閉塞成一粒東東!!
當按鬆後再按時就變得很舒服~



雖然過程很疼痛, 但療程過後就變得非常舒服!!!
把淋巴位置按鬆及排走了毒素, 肩頸位置即時放鬆了很多~~

美容師的手勢不錯, 十分到位!!
雖然有時會感到疼痛, 她亦會就一就力度幫我按鬆''*
很細心呢~~
最後更敷上頸膜, 為頸部保保濕喔!!!
亦可以幫助退一退紅''*
約15分鐘左右就可以抹走, 塗上CREAM 就完成啦~~



通完淋巴後, 肌肉放鬆了很多!!
淋巴位置亦不再腫脹~
平服哂之餘連雙下巴的位置都收細了少少~

整個過程需時45分鐘 (試做價HK$158)
可以於週末來幫自己排排毒, 放鬆放鬆一下喔!!!
來愛錫一下自己吧''*

La Beauty switzerland
地址:  香港銅鑼灣禮頓道9-11號合誠大廈13樓
電話: 3996 7448

Facebook Page:
https://www.facebook.com/pages/La-Beauty-Switzerland/460451370676255

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

歡迎大家跟我聯絡喔~
Email: winniecard@yahoo.com.hk

YblogtheZtyleBLFnBshe.comELLESinaUbeautyQoozaBlogspotBlogDB

Kami 嘉美 の 貪靚鬼愛分享

Promote Your Page Too

MD star

沒有留言:

張貼留言