Cover

20130104

冬天都要KEEP住美白 ❤ 我的常用產品

【一白遮三醜】這是鐵一般既事實''*
有邊個女生唔希望擁有白雪雪既肌膚先得架~~

所以我每天都用上不同既護膚品來美白架''*
睇下我有咩心水推介啦!!!

早上潔面, 塗上日霜後, 一定一定一定要塗上防曬~
就算用上幾貴, 功效幾好既美白產品, 但係外出時唔塗防曬都係功虧一簣架咋!!!


所以每日要搽防曬之餘, 仲要定時補一補啊~
就算係OL 係室內, 因為燈光都有紫外線架, 所以一年四季都要搽''*



晚上回到家, 都係美容既時間~
保濕潔面產品一定唔少得, 仲要定時用Peeling 或磨砂去死皮啊''*
咁樣可以清走肌膚上既死皮, 仲令美白既產品更吸收到底層!!

加上我每日會敷上不同種類的保濕美白面膜!!
(我最愛敷mask 哩個程序架啦)

懶D個日就會敷上清洗式既面膜~
一邊洗澡一邊敷面膜, 咁樣仲可以一拼清洗呢!!!

所以就算有幾累有幾懶都好, 一定要敷面膜敷而膜喔~~


最後就到用我最愛既SK-II 神仙水同埋STEMPOWER 啦!!!
STEMPOWER 係冬天用夠哂滋潤, 仲可以用埋提拉手勢按摩肌膚~
瘦面同時美白保濕, 佢真係不二之選啊''*

當然每天早睡早起, 多飲水對肌膚都有很好既幫助啦~
正所謂【世界上無醜既女人, 只有懶既女人】
作為女生就真係絕對唔可以懶啊''*

沒有留言:

張貼留言