Cover

20121122

淘寶.網購.團購戰利品 ❤ 最新近況 ❤ 完成4年Invisalign 隱適美箍牙療程【前後照】

換季時總是SHOPPING 的超好季節!!!
淘寶, 網購及團購都係我最愛購物的地方~~
足不出戶可以購物, 幾爽啊''*

大家都很熟識淘寶啦吧~
相信大家都很怕貨不對板的情況發生!!
幸運的我, 全都只買平價貨, 質地及樣子都很好''*

今次就淘左以下東東回來啦~



Nikiyo 購買的特價品前蝴蝶結尖頭平底鞋, 只用RMB39 咋~~''*
冬天襯LEGGING 就岩哂啦''*

仲有係PG 美人網買回來的手挽袋~
它有三種用法的, 可以用單肩包, 手抱袋或背囊''*
藍色於冬天用亦不錯喔, 只用RMB49 咋~



之後又於PG 美人網淘左個手袋仔回來''*
細細個好的骰, 岩哂我12月個時去飲用架!!!
仲要有心型4圖案TIM~

早前更有SIS Share 話cotton on online shop 做緊SALE~
心郁郁見到個SALE 未就即刻去睇啦!!
最後梗係都有收獲啦~~



買了件紫紅色薄款蝙蝠袖外套~
秋天著不錯, 而且很容易襯衫, 質料很舒服啊~
都只係HK$49 咋''*



前短後長的黑色絲質長裙, 雖然不算特別~
配上高跟鞋便很好看的啊~~
亦是HK$49 而已''*



這對窩釘高跟BOOT, 相信款式是舊的~
但是HK$49 這個價錢很吸引, 所以帶了它回家!!
都不錯啊, 行都很隱陣~~



而團購亦是我最愛瀏覽的地方~
今次買了這些可愛娃娃雙頭眼線筆~
有液體及筆狀黑色眼線筆, 雖然不知好唔好用!!



還買了2對復古暗紋絲襪~!!!
黑色同埋墨綠色各一對, 望落都唔錯啊D 花紋~~


買鞋癮又回來了''*
今次係Yahoo Bid 度買左對高跟鞋 (又是高跟鞋=.=)
HK$69 都不算貴, 只係有少少刮腳啦~


最近購於REEBONZ, 因為有$100 Credits 又就黎到期既關係~!!
比我揀中左哩對耳環, 扣左Free Credits 後HK$234''*
超閃令令的啊, 係立體正方形幻彩閃石, 好抵呢~!!!

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥

識我既朋友們都知道我於4年前已經開始箍隱適美架啦~
話咁快4年已經過去, 雖然我冇紀錄低過程''*
但係大家都可以睇下我4年前後既照片, 改變真係好大, 宜家可以笑得靚D啦!!



療程當中, MOCK 左4隻牙, 令到輪廓都改變埋!!!
冇咁包包面之外, 已經唔再假哨牙啦~ (因為我係個咀太細, D牙太大隻)



箍返埋D牙之外, 其實個樣都冇咩變到啊~~''*
宜家好開心終於唔駛寰牙箍啦, 仲可以唔洗煩咁食野嚕~~
同埋開始戴固定箍啦, 不過係夜晚戴啫!!!

哈哈哈, 如果想箍牙既朋友仔, 鼓起勇氣去做啦!!!
可以靚一世WOR~~

♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥
誠品係香港開左都一陣子啦!!!
我都係上幾個星期先去拜訪一下~

本來係誠品既10樓有一間叫做"喫茶趣"既台式飲品店
原來係天仁茗茶成立架~

最近愛上飲佢地既珍珠奶茶, 唔係得個甜字既珍珠奶茶!!!
D 珍珠甜甜的又煙韌, 好好咬口~
雖然就貴左少少, 唔係成日飲既都OK啊''*


10月係食大閘蟹既好季節~
就同一班好朋友去左東海享受大閘蟹宴''*
蟹都算好多膏啊, 其他配菜都好好味~
除左大閘蟹外, 最喜歡既係個蟹粉蒜蓉包啊!!!

沒有留言:

張貼留言