Cover

20120430

24 Hours Mineral Care ❤ bareMinerals 新品發佈會

bare Minerals 這品牌的礦物粉出名十分好用''*
我亦換領到試用裝來試用, 真係名不虛傳, 難怪很多美女都盛讚啊!!!

今次我有幸被邀請出席bare Minerals 既新品發佈會~
舉行既地點就是我之前都來過的, 位於 IFC 既 The French Window ''*



走進會場前已經見到bare Minerals 既行政總裁 Leslie Blodgett 既介紹''*
同埋Leslie Blodgett 既照片~~


差不多走進到會場, 已經見到擺滿了今日既主角~
bare Minerals Skincare 產品''*



當日bare Minerals 既行政總裁 Leslie Blodgett 親自來到香港這個新品發佈會~
分享了bare Minerals既由來及護膚理念!!!


WHY MINERALS?
原來bare Minerals 既護膚產品是提供24Hours Mineral Care''*
日間使用礦物彩妝產品, 也不怕因時間太長令肌膚變差~
就算睡覺時不卸妝, 都不會對肌膚造成傷害!!



Leslie Blodgett 仲為我們帶來一份禮物呢!!!
就是他們與有機農業學家合作, 配合了獨一無二的提揀方法~
研發出專行 ActiveSoil Complex 成份''*

我手上的就是bare Minerals 為我們而設的飲料, 是已經加入了ActiveSoil Comple 成份~!!
味道酸酸甜甜的, 有點像蘋果醋一樣啊~~


之後bare Minerals 邀請了周家蔚小姐來分享她當年於加拿大讀書時bare Minerals 既感覺及經驗!!!
原來她中學時期已經接觸bare Minerals 這品牌架啦, 而且對它讚不絕口呢~~



接著周家蔚小姐與 Leslie Blodgett 更一同主持亮燈儀式!!
為bare Minerals Skincare 新品進行揭幕~

我地更可以即場試用bare Minerals 既產品呢!!!


大會更每位出席者送上一盤含有ActiveSoil Complex 的植物''*
放在辦公室或家中作擺設都不錯喔!!!

我跟Irene 媽媽的合照~哈哈!! 漂亮的媽媽~~



最後每人都可以得到一套 bare Minerals 的 Skincare''*

❤ Exfoliating Treatment Cleanser
❤ Hydrating Milk Cleanser
❤ Hydrate & Nourish Moisturizer
❤ Active Cell Renewal Night Gel
❤ Active Cell Renewal Night Serum

一套五件產品, 真的大手筆呢!!!
等我快快試用佢地, 再同大家報告啦~~

沒有留言:

張貼留言