Cover

20110316

♥♥♥ 與Blogger 歡樂渡過 3.14 Polka Dots White Day Party ♥♥♥

3月14係白色情人節, 跟男朋友都沒有習慣慶祝這節日''*
而今年就跟我的好朋友出席 Harbour City 既 3.14 Polka Dots White Day Party!!
活動係於Harbour City 港運既SportX度舉行架~

場地都以PINKPINK的波點作主題''*


幸好早了到來, 一入去就可以快快手影相''*
登記完後, 工作人員就會比1張Bingo & 一張紙仔係作抽獎用的~
填上名及電話no.就可以的呢!!!

而這個Party 亦準備左d活動比我地玩架~

♥ 10 Perfect Nails點緻美甲服務 ♥
♥ Bobbi Brown「零眼圈」光采體驗 ♥
♥ Moschino 戀愛蜜語工作坊 ♥
♥ BCBGmaxazria, Club Monaco及Juicy Couture 提供形象指導 ♥
 ♥ 塔羅大師解讀2011戀愛運勢 ♥


看看我的Bingo會唔會帶給我好運吧~~^^
一來到會場就有sis去左做美甲服務了, 可惜我做左gel甲''*
冇得去試下呢~~
另外仲有形象指導的corner, 擺放左好多靚衫比我地試丫~
仲有一張sofa 比我地休息tim''
全都係以pinkpink波點做裝飾架, 好可愛呢!!!

大會仲提供左d食物比我地tim喔~~
很貼心呢, 還有小食的喔~係綿花糖&爆谷黎架~
不過掛住玩忘了影相tim!!!


另一邊就係"Bobbi Brown「零眼圈」光采體驗"
可以試下佢地最新推出既產品唷!!!


另一個corner 就係 "Moschino 戀愛蜜語工作坊"
親自整張心意咭比另一半呢, 仲提供左好多材料比我地丫''*
佢地仲會揀3位最靚既作品, 有禮物送返架呢~


途中大會的工作人員更同我地玩bingo''*
仲有抽獎環節呢~沒有這些運的我當然沒有中獎啦~


你看, 有幾多sis 都來到今次既party!!!
仲見到好多相識的blogger tim呀~~簡直係blogger大聚會喔~
有冇見到你地認識既靚靚Blogger先??


到Party的尾聲, 就公佈左 戀愛蜜語既得獎作品啦~
竟然我得到了第3名喔'' 簡直神奇唷!!!
得到了Moschino香水做禮物呢~

仲有梗係要同靚靚既Blooger影返張相先啦~
你地又識唔識佢地呢??

走得時候每人都有一份禮物包送返比我地喔!!!
睇下d禮物有幾豐富~! 仲有我鐘意食既金莎喔~~~
還有我自己整既心意咭呢~


比大家睇下我張心意咭啦!!!


真係多謝Harbour City今次白色情人節的Party喔!!!
十分開心的一個晚上!!!

沒有留言:

張貼留言