Cover

20110215

我們的第3個Valentine's Day

今年是跟我的Babe 第3年共渡情人節!!
記得前年的情人節是買野食回家煮情人節晚餐, 還有花收的呢''*
上年情人節剛巧是大年初一, 又病倒了, 沒有外出, 只是各自留左家中渡過~

今年的情人節Babe 就訂好了位去共進晚餐''*
而我亦買了戲飛去睇戲!!!

人頭湧湧的尖沙咀街頭, 有好多情侶, 又拿著鮮花!!
雖然沒有花收的我, 有點兒不是味兒, 但有Babe陪著我已經很好了~
買了戲飛睇 "我愛香港" , 十分好笑, 不知不覺就睇左2個鐘~


差唔多10點先去到Babe 預早訂位的餐廳''*
這間餐廳我幾年已經食過一次, 有一次剛巧經過跟Babe說了這餐廳很不錯的!!!
竟然他有記著, 還帶我來吃情人節晚餐!!! 很開心喔~~

每PAIR情侶, 餐廳都會送一盒朱古力給女仕的喔''*
這裡的老板每逢情人節都會從加拿大特登帶這些朱古力回來鋪頭的丫!!!
令我地好SWEET呢''*

一坐低冇耐佢地就附上紅酒一杯, 裡面是有士多啤梨粒的喔~

除了情人節套餐的湯, Main Course & 甜品之外~
我地仲另外Order左一客3隻既美國生蠔 (My Favorite)


Main Course 就係牛扒啦!!! 我的是7成熟架~
個牛扒d汁好好味, 塊牛扒介好"淋"架~正!!!

甜品就係一杯雪糕 & 餐飲!!!!

我十分喜歡它懷舊式的裝潢 & 氣氛, 真的很不錯喔~!!
講左咁耐都未講係邊間餐廳呢....哈哈!!!

Tivoli 意大利餐廳
地址: 尖沙咀柯士甸道130號

我們的合照喔''* SWEET SWEET!!!!


哩張相唔知點解比我第1個感覺係:
好似去左日本過情人節咁~XD (我諗多左啦, 哈哈)




雖然今年沒有花, 沒有禮物, 只有一餐晚餐!!!
但係感覺係簡單快樂喔~!!!
而我準備了它喜愛的禮物送給他....就是他最近愛的飛鏢這個活動的東東!!!
是一個飛鏢袋來的喔~!! 還有一個Panda的鏢翼, 很可愛呢~


唔知各位情人節過很快樂嗎??

沒有留言:

張貼留言